Woofer komt steeds vast!??

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08
Ik heb een tijd geleden een woofer + versterkertje in een kit gekocht (fast & Thefurious kit) en nu sinds een week komt de woofer telkens vast te zitten. De bassen stoppen en als je voelt aan de woofer kun je hem even niet heen en weer bewegen. echter als je zelf een beetje doorduwt komt hij terug los en speelt hij verder.

Ik heb er al es een frequentiegenerator op gezet maar dan komt het probleem niet voor. Een slecht contact is er ook niet, je voelt hem echt even vastzitten.

Is daar nog iets aan te doen of is dit sowieso vuilbak? :(

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:32

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vastzitten?

Is de spreekspoel van je woofer aan het vastbranden?

Verwijderd

Nee, niks aan te doen.

Ga terug als je garantie hebt. Klinkt als een rotte spreekspoel of iets dergelijks.

Daar is zelf weinig aan te doen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Daar kan je idd weinig anders mee doen dan even teruggaan.

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08
Het lijkt idd op zoiets, maar het rare is dat als ik hem pas opzet hij wel een half uurtje doorspeelt dan begint hij lastig te doen, moet hem af en toe een duwtje geven en speelt hij weer verder.

Nemen ze zoiets aan als garantiegeval? kan me voorstellen dat ze dit dan beschouwen alszijnde dat je iets te hard gespeeld hebt?

Verwijderd

ik denk dat hij niet vast komt te zitten mar dat je een scheur in je spoel hebt dit kan komen door te hard draaien en dat de spoel tegen de onderkant van de speaker aanknalt
of dat de draden voor de spoel een breuk hebben
of gewoon een fabrieksfout ik zou wel ff mailen met de fabrikant of het vaker voorkomt

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Kan een warmteprobleem zijn, uitzettende materialen enzo.
Schuurt de woofer als je hem induwd?
Iig even terug naar de fabrikant, want dit klopt niet :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Pagina: 1