Toon posts:

Dualhead Gebuik met Radeon 9700 Pro.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort een ATI Radeon 9700 Pro kaart.

Alles draait super (afgezien van het opstart probleem eens per week)
Erg vaag probleem overigens.. videokaart fout piepjes/ reset verhelpt dit probleem..

Maar wat mijn probleem is.

Voorheen had ik een matrox G450 met twee monitoren, ik had aar de mogelijkheid om mijn desktop te "extenden"...
Bedoel dat mijn desktop door liep over de schermen incl. taskbar etc..

Nu kan ik alleen (volgens mij) in de normale desktop props aangeven dan ik mijn huidige desktop kan extenden naar het andere scherm...
maar dan blijft de normale desktop dus als standaard scherm en het tweede word een extra blad daarvoor.

Een wallpaper van bijvoorbeel 2560x1024px over die twee schermen krijg ik dus niet voor elkaar..

Met die Matrox lukte dat voorheen wel...

Iemand de oplossing??

Alvast bedankt...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Wat voor driver gebruik je? Je kan bij de ATI ook instellen dat hij als dualscreen loopt zoals jij wilt. Heb je überhaupt de moeite genomen om ff de search door te nemen :?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32

Shunt

Boe

tip zoek eens op ultramon heel fijn progje. daar mee kan je alles in stellen voor dual zelfs een 2e task bar waar apart de progsels die op je andere monitor staan heen kan gooien. ook achtergronden sprijden kan daar mee ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dualhead is een zeer veel gebruikte functie, en daardoor is er ook zeer veel informatie over te vinden. Even zoeken dus.

Ultramon is idd erg makkelijk, maar niet gratis. Een maand uitproberen ofzo is wel gratis :)

Dit topic is gesloten.