Ik gebruik sinds kort een ATI Radeon 9700 Pro kaart.
Alles draait super (afgezien van het opstart probleem eens per week)
Erg vaag probleem overigens.. videokaart fout piepjes/ reset verhelpt dit probleem..
Maar wat mijn probleem is.
Voorheen had ik een matrox G450 met twee monitoren, ik had aar de mogelijkheid om mijn desktop te "extenden"...
Bedoel dat mijn desktop door liep over de schermen incl. taskbar etc..
Nu kan ik alleen (volgens mij) in de normale desktop props aangeven dan ik mijn huidige desktop kan extenden naar het andere scherm...
maar dan blijft de normale desktop dus als standaard scherm en het tweede word een extra blad daarvoor.
Een wallpaper van bijvoorbeel 2560x1024px over die twee schermen krijg ik dus niet voor elkaar..
Met die Matrox lukte dat voorheen wel...
Iemand de oplossing??
Alvast bedankt...
Alles draait super (afgezien van het opstart probleem eens per week)
Erg vaag probleem overigens.. videokaart fout piepjes/ reset verhelpt dit probleem..
Maar wat mijn probleem is.
Voorheen had ik een matrox G450 met twee monitoren, ik had aar de mogelijkheid om mijn desktop te "extenden"...
Bedoel dat mijn desktop door liep over de schermen incl. taskbar etc..
Nu kan ik alleen (volgens mij) in de normale desktop props aangeven dan ik mijn huidige desktop kan extenden naar het andere scherm...
maar dan blijft de normale desktop dus als standaard scherm en het tweede word een extra blad daarvoor.
Een wallpaper van bijvoorbeel 2560x1024px over die twee schermen krijg ik dus niet voor elkaar..
Met die Matrox lukte dat voorheen wel...
Iemand de oplossing??
Alvast bedankt...