Heel vaag! Ik heb al gesearched en dacht het antwoord op mijn probleem te hebben gevonden maar dat werkte niet
(passive mode in flash fxp uitzetten). Ik kan dus niet meer inloggen op mijn @home webspace en gebruik de zelfde instellingen en programma (flash fxp) waar hij het eind vorig jaar nog wel mee deed.
Bij quick connect:
Server/url: members.home.nl en poort 21
username: *********
password: *********
Remote path: mijn username
Heb ook al geprobeerd zonder remote path in te loggen maar het werkt gewoon niet. Ik krijg de hele tijd in flashfxp "connection refused" te zien. Via start.home.nl kan ik dus wel in loggen op de webspace en mijn prive dirretje bekijken, maar ik kan daar dus niks verwijderen. Heb ook al andere ftp programma's gebruikt zoals coffeecup. gebruikt @sloom tegenwoordig een ander poortnummer ofzo??
Bij quick connect:
Server/url: members.home.nl en poort 21
username: *********
password: *********
Remote path: mijn username
Heb ook al geprobeerd zonder remote path in te loggen maar het werkt gewoon niet. Ik krijg de hele tijd in flashfxp "connection refused" te zien. Via start.home.nl kan ik dus wel in loggen op de webspace en mijn prive dirretje bekijken, maar ik kan daar dus niks verwijderen. Heb ook al andere ftp programma's gebruikt zoals coffeecup. gebruikt @sloom tegenwoordig een ander poortnummer ofzo??