Speedtouch freak
Ik gok dat de grootste reden de ruimte is
Waar kun je nu nog netjes een extra datum plaatsen zonder dat heel GoT een extra kolom breeder wordt?
Euh... innoveren de rest verkleinen misschien op 1024 x 768 overstappen?Osiris schreef op 19 april 2004 @ 01:41:
Ik gok dat de grootste reden de ruimte isWaar kun je nu nog netjes een extra datum plaatsen zonder dat heel GoT een extra kolom breeder wordt?
edit:
Denkt dat weinig meer 800 x 600 gebruiken
Ik gebruik het soms
Maar je zou toch kunnen herindelen? Da was het juiste woord wat ik zocht
Ik altijd maar moeilijk denken als ik net wakker ben
Je hersens zijn ook niet voor nix meer actief wanneer je slaapt dan wanneer "TV" kijkt
[ Voor 35% gewijzigd door lSltAlKeR op 19-04-2004 06:20 ]
Speedtouch freak
Ik zie het nut er eigelijk niet van in. Als je de search gebruikt kan je wel op topicstart sorteren. Daar heb je het nodig, dan kan je zien wanneer dat topic is gestart en het probleem van de TS nieuw of oud is.lSltAlKeR schreef op 19 april 2004 @ 01:39:
Weet niet of dit juiste plek is... maar ik zou graag willen zien in het overzicht van alle topic 's naast de laaste huidige datum en tijd ook datum van topic start willen zien. Zit dat er om 1 of andere reden express niet in? Of is dit juist briljant idee?
Verder is het niet briljant hoor, er zijn vast wel andere tweakers geweest die het hebben gewild
Verwijderd
Nou.... Los daarvan: op een >800px monitor wil je ook nog wel eens sidebars en meerdere programma's tegelijkertijd gebruiken. Ruimte is duur - per vierkante pixelDenkt dat weinig meer 800 x 600 gebruiken
done mbv mouseover op TS naam
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()