Toon posts:

[XP] Scrollen doet vaag?*

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een "Mouseman dual optical" , als ik tijdens IE6 probeer te scrollen, scrollt mn muis maar op 1 a 3 regels, en soms weer op 6 terwijl ik het op 6lines heb ingesteld, het is erg wisselvallig.
Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd en ik heb "use smooth scrolling" uitgevinkt.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is?

[specs]

Windows XP SP1
amd 1700+
geforce 4 4200
2x 256 ddr

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat het OS in je topic titel staat - zou je hier ook zelf op willen letten? :)

Verder - is dit dus alleen maar in IE? :)

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zijn er afbeeldingen of andere (Flash) animaties aan de gang op de pagina? Die kunnen het scrollen namelijk vertragen :) Of heb je het ook bij alleen-tekst pagina's?

[ Voor 16% gewijzigd door Aghilas op 19-04-2004 04:14 ]

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Als je het alleen in ie hebt proberen ie opnieuw te instalere. Animaties en flash vertragen het idd.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
en wat gebeurd er als je "use smooth scrolling" hebt aangevinkt?

Verwijderd

Topicstarter
shit hij scrollt weer op 1 regel, ook op got scroltie op 1 regel, als ik use smooth aanvink doetie het zelfde, als ik iedere keer mn instelling van regel verander en weer terug verander, dan helpt het wel, maar de volgende keer doetie weer het zelfde, nou ja ik probeer mn IE wel opnieuw te installeren.

[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 15:25 ]

Verwijderd

doed, update je video drivers es

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Als het probleem nu nog niet is opgelost, dan wordt het nooit opgelost :P Je schopt nu namelijk een topic van ongeveer 1.5 jaar oud zonder erg nuttige bijdrage ;)

[ Voor 10% gewijzigd door the_shadow op 10-10-2005 13:03 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik gok inderdaad dat het probleem na een klein anderhalf jaar wel opgelost is :)

Dit topic ga ik sluiten om te voorkomen dat andere mensen nog gaan reageren op de topicstart :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.