Toon posts:

Memory Stick Pro of Pro Duo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel onderzoek heb ik besloten om een Sony DSC-P73 te gaan kopen (komt binnenkort uit). Deze digicam ondersteund Memory Stick pro. Bij fotoquelle is een memroy stick pro duo 5120 mb te koop voor 89,-. Ik heb gelezen dat deze een soort adpatertje heeft. Kan ik deze dan ook gebruiken als een memory stick pro in mijn camera? Of moet ik toch een mem stick pro kopen?

Verwijderd

Zie deze briljante post voor een antwoord. Even de search gebruiken was denk ik al voldoende. Overigens biedt een beetje surfen denk ik ook wel uitkomst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Ik heb overigens wel de search gebruikt en die topic gelezen, het is alleen dat bij fotoquelle die 512 mb pro duo card bijna de helft goedkoper is dan de pro card. dus had ik er twijfels bij.

• devvy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01 20:55
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 00:15:
Bedankt,

Ik heb overigens wel de search gebruikt en die topic gelezen, het is alleen dat bij fotoquelle die 512 mb pro duo card bijna de helft goedkoper is dan de pro card. dus had ik er twijfels bij.
Inmiddels heeft Fotoquelle de prijzen aangepast. Het lijkt op een foutje.

(had ik die 512 mb nu maar gelijk besteld 8)7 )

https://photune.blogspot.com/

Verwijderd

Heb je inmiddels die dsc-p73 ?
ik vroeg me af of hij al leverbaar is en wat je ervaringen met deze camera zijn... ;)

Of heeft iemand anders misschien al de sony dsc-p73 binnen?
Ben erg benieuwd naar de eerste tests en ervaringen.... _/-\o_

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-02 13:22
Hier hebben wij een centraal dsc topicje voor, misschien kan je het daar beter vragen:
Het Grote Sony Cyber-Shot DSC topic.
Pagina: 1