Ik heb nu al 3x me pc moeten formateren, omdat ik de hele tijd virussen blijf vinden op me computer. Zit ik een half uur te klooien op internet, verschijnt er opeens een bestand in me windows map dat een virus is of zit ineens me internet explorer onder de worms.
Hele systeem scans kunnen geen vreemde bestanden vinden.
En het meest vreemde is dit, ik heb net windows 2000 zo'n 20min op me pc staan, net ff de nieuwste windows updates geinstalleerd, video drivers, etc.
Ik wil norton installeren en draai dus voor de zekerheid de aanwezige virusscanner en dan krijg ik dit!
Hele systeem scans kunnen geen vreemde bestanden vinden.
En het meest vreemde is dit, ik heb net windows 2000 zo'n 20min op me pc staan, net ff de nieuwste windows updates geinstalleerd, video drivers, etc.
Ik wil norton installeren en draai dus voor de zekerheid de aanwezige virusscanner en dan krijg ik dit!
Hoe kan dit in godsnaam. Ik heb geen vreemde programma's gebruikt en toch zit me pc weer helemaal onder.NOTE: Close this window to continue installing the product.
=========================================================
===============PRE-INSTALL SCANNER RESULTS===============
Summary:
Scan finished at 23:24:33 on 18-4-2004.
Number of Files Scanned: 9258
Number of Infections Found: 7
Number of Files Repaired: 0
Number of Files Deleted: 6
Number of Files Left Infected: 1
Details:
C:\WINNT\system32\dllcache\infsrv.exe was infected with W32.Tzet.Worm. (DELETED)
C:\WINNT\system32\dllcache\mcop.dll was infected with Backdoor.IRC.Cloner. (DELETED)
C:\WINNT\system32\dllcache\mmsql32.bat was infected with BAT.Trojan. (DELETED)
C:\WINNT\system32\dllcache\msmngr32.exe is infected with IRC.Backdoor.Trojan. (REMAINS)
C:\WINNT\system32\dllcache\mtnm32.dll was infected with IRC Trojan. (DELETED)
C:\WINNT\system32\dllcache\w32x586.exe was infected with Trojan dropper. (DELETED)
C:\WINNT\system32\w32x586.exe was infected with Trojan dropper. (DELETED)
Signature?