Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om een HP 9210 brander in te bouwen zonder de HP software te installeren? Ik wil met easy cd of nero gaan werken en mijn ervaring met andere HP hardware (vooral scanners!) is dat de meegeleverde software gratis je halve systeem verbouwt om maar zo simpel mogelijk te zijn voor beginners. Daar heb ik dus niet zo'n trek in.
Waarom ik dan toch de 9210 wil? Die heeft hetzelfde loopwerk als de Sony CRX-140 die nergens te krijgen is. En de HP kan ik vrij gemakkelijk aan komen. En aangezien dat Sony loopwerk precies de specs heeft die ik zoek... (CloneCD, CD-Text en 4x rewriten)
Kan ik dat ding dus inbouwen zonder software of werkt dat niet? (evt. drivers daargelaten als die los te installeren zijn)
Martijn
Waarom ik dan toch de 9210 wil? Die heeft hetzelfde loopwerk als de Sony CRX-140 die nergens te krijgen is. En de HP kan ik vrij gemakkelijk aan komen. En aangezien dat Sony loopwerk precies de specs heeft die ik zoek... (CloneCD, CD-Text en 4x rewriten)
Kan ik dat ding dus inbouwen zonder software of werkt dat niet? (evt. drivers daargelaten als die los te installeren zijn)
Martijn