Office 2003=>Windows Installer

Pagina: 1
Acties:

• WTBram
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39
Al enkele weken heb ik last van een probleem met mijn Microsoft Office 2003. Telkens als ik Excell of Outlook start, krijg ik 3 maal het volgende venster:

Windows Installer: Een ogenblik geduld. Windows is bezig met het configureren vanMicrosoft Office Proffenssional Editie 2003.

Ook als ik Excel afsluit, en opnieuw start, krijg ik driemaal dat venster...

Ik las een oud topic over iemand die iets vergelijkbaars had, met Office 2000. De aldaar aangedragen oplossingen hebben bij mij niet gewerkt.
Is er iemand die hier ook last van heeft of heeft gehad? :?

Have no fear, the engineer is here

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

En die configuratie, voltooid ie die wel, of Annuleer je die?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Dennis
  • Laatst online: 15:59
Ik neem aan dat je Office wél onder een administrator account hebt geïnstalleerd toch?

• WTBram
Ik laat ze meestal helemaal uitvoeren, maar omdat het zo vaak voorkomt druk ik soms op annuleren. Anyway, als ze zijn voltooid werkt excell/outlook prima. Pas als ik ze opnieuw start, komt de Installer weer terug.

En ja, ik heb het geïnstalleerd in de administrator account. Sterker nog, ik heb maar 1 account, en die is administrator...

edit:
Ik kom er niet uit, het enige dat ik nog voor me zie is Office eraf, jv16 alles zo veel mogelijk uit het register laten slopen, en opnieuw installeren... Handig?

[ Voor 34% gewijzigd door WTBram op 18-04-2004 21:13 ]

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Vraagt ie je ook de CD-ROM erin te stoppen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ik zou gewoon alles uninstallen en daarna full install doen
dan zou het op moeten houden :p

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wolfboy schreef op 18 april 2004 @ 21:31:
ik zou gewoon alles uninstallen en daarna full install doen
dan zou het op moeten houden :p
^^^ Met stom ;) Tijdens de install van Office 2003 gewoon echt ALLES selecteren en installeren. Dan valt er nix meer te zoeken nemalijk. Overigens zit er in Excel ook een mogelijkheid om beschadigde installaties te fixen...zit onder Help in het menu :) Schijnt ook nog wel eens te helpen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• WTBram
Nee, hij vraagt niet om de CD Rom, dus in die zin is het niet zo storend. Twee dingen die me dwars zitten:dat het steeds vertraagt, dat ik moet wachten tot het weg is; en dat die Installers steeds de focus nemen. Dan zit ik ergens te typen, en ben ik halverwege steeds te focus kwijt... Heel storend:
Ik wil gewoon dat het soepel werkt!

Jammer dat het tijd kost om alles te clean te installen, ik zou graag zien dat het makkelijker kon.

Die optie om te repareren (Analyse en Herstel) geeft halverwege een foutmelding: Installatie mislukt.

By the way: ik heb tijdens de installatie Excel, Outlook en Word VOLLEDIG geinstalleerd, en bij de andere onderdelen heb ik een aantal opties aan/uit gezet. Acces heb ik niet geïnstalleerd.

[ Voor 16% gewijzigd door WTBram op 18-04-2004 22:07 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

MasterBeer schreef op 18 april 2004 @ 22:06:
Jammer dat het tijd kost om alles te clean te installen, ik zou graag zien dat het makkelijker kon.
Tsja, vroeger bij dos was dat een stuk makkelijker: del *.* was alles wat nodig was ;)
Die optie om te repareren (Analyse en Herstel) geeft halverwege een foutmelding: Installatie mislukt.
Dat verklaart dan meteen waarom je je install zeker over moet doen;)
By the way: ik heb tijdens de installatie Excel, Outlook en Word VOLLEDIG geinstalleerd, en bij de andere onderdelen heb ik een aantal opties aan/uit gezet. Acces heb ik niet geïnstalleerd.
Dat zijn dus de opties die hem kennelijk de das om doen; wellicht zitten er dingen bij die blijkbaar toch nodig zijn. tis niet voor niks Office dat je installeert, niet een onderdeel van Office. Maar wel erg slordig van MS dat ze dit nog steeds niet fatsoenliijk kunnen doen. Die windows installer heeft mij ook al genoeg ellende opgeleverd; als het nu enigszins kan doe ik gewoon een full install :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• WTBram
Dat moet dan maar... Als niemand iets makkelijkers weet, ik neem er morgen even de tijd voor...

Ruimte zat op mijn pc, dus we gaan voor de full install... |:(

Gooi dit topic maar weg.

[ Voor 35% gewijzigd door WTBram op 18-04-2004 22:22 ]

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08
Heb je toevallig al de updates geinstalleerd? http://office.microsoft.com

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zoek met google op 'windows installer' en 'popup'. Er is een installatiesetting die dingen probeert te installeren wanneer je ze nodig hebt, en die heb jij denk ik aanstaan. Dit kun je zo in je register veranderen.

Edit: bij google had je er ook 'every time' bij moeten doen.
Hier is de oplossing.

[ Voor 30% gewijzigd door GlowMouse op 18-04-2004 22:29 ]

Verwijderd

ik heb er ook last van met office 2000. gewoon uitschakelen tijdens install net als in link van glowmouse staat

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:37 ]

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
:|

[ Voor 3% gewijzigd door GlowMouse op 18-05-2004 18:43 ]

Pagina: 1