Zover ik in de search kon vinden, is het nog niet gemeld (Ja, gezocht ZONDER hoofdletters).
OSen: Windows XP & Windows 2000
Browsers: IE 6.0.2800 en Mozilla 1.6
Als ik in de search zoek naar iets wat begint met een hoofdletter, krijg ik 0 hits.
Bijvoorbeeld zoeken naar Debian
Maar als je zoekt naar debian krijg je 5572 hits.
Nu kon ik hierover in de searchmanual niets vinden, en een ander topic dat over de search ging, zei ACM dat het zoeken op topicstarter hoofdletter gevoelig was. Maar dat topic was al ergens uit 2003. Als ik nu op nakebod of Nakebod zoek als topicstarter, krijg ik wel bij beide resultaten terug.
Als het een feature is
, en geen bug, bijvoorbeeld dat het bij het indexeren automatisch gaat, zou het makkelijk zijn als het in de searchmanual erbij komt, en/of boven de tekst.
OSen: Windows XP & Windows 2000
Browsers: IE 6.0.2800 en Mozilla 1.6
Als ik in de search zoek naar iets wat begint met een hoofdletter, krijg ik 0 hits.
Bijvoorbeeld zoeken naar Debian
Maar als je zoekt naar debian krijg je 5572 hits.
Nu kon ik hierover in de searchmanual niets vinden, en een ander topic dat over de search ging, zei ACM dat het zoeken op topicstarter hoofdletter gevoelig was. Maar dat topic was al ergens uit 2003. Als ik nu op nakebod of Nakebod zoek als topicstarter, krijg ik wel bij beide resultaten terug.
Als het een feature is
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen