Toon posts:

Design PC

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc-prive project. In dit project mag ik 5000 gulden uitgeven aan een pc. Ik wil graag een pc hebben, liefst met een lcd-scherm (hoeft niet echt), die wel snel is, maar er ook nog leuk uitziet. Deze combinatie is namelijk zo te zien op dit moment in computerland nogal onmogelijk. Zodra je iets van dezign hebt, gooien die lullo's er gelijk geen echte (lees: Geforce) videokaart meer in, maar nemen ze gewoon zo'n :r onboard :r Intel :r videokaart met :r shared :r geheugen...
Die nieuwe van packard Bell met dat doorzichtige plastic voorop vind ik wel wat, maar daar zit vaak ook een videokaart in om van te ;(.
Misschien kun je ook gewoon een mooie monitor/ kast combinatie maken, zodat het er toch nog leuk uitziet...
Ik weet het nog niet echt, misschien heeft een van jullie een idee?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Acer heeft ook zo'n huiskamermachine, deze is te vinden op:

http://www.acer.nl/products/mn_dt_verfp2.shtml

Ziet er luux uit he :7

- Oeps.. heeft ook de Intel Onboard.. maar wel een AGP slotje 8-)

Verwijderd

Ik heb een leuk PC-tje gezien bij HOMESHOP PRODUCTIONS. Klein en zag er ontzetten mooi uit. Business PC BAREBONE f725,00. Bij NoRRoD zijn ze ook te koop.

www.norrod.nl/site/images/behuizing/MSI_Barebone_ms6209.jpg

www.norrod.nl/site/images/behuizing/MSI_Barebone_ms6209.jpg

Zo'n LCD-scherm kost al gauw f2000,-. Ik zou zelf kiezen dan voor de LG 15" f1999,-.

Zelf vind ik deze kast mooi:

www.norrod.nl/site/images/behuizing/serverkast.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Die ken ik, heb ik al nagevraagd. Kost vanaf 7000 gulden :(....
Hij is inderdaad wel fantastisch. Nou zag ik trouwens wel die superplatte Sony TFT SDM N50.
Die is wel errug cool. Is daar nog een bijpassende kast bij te verzinnen (een beetje donkere kast dus)?
En nee, ik ga geen kasten overspuiten, ik wil gewoon een mooie kast, zoals hij te koop is.

Verwijderd

Koop je een MAC. Dan heb je een echte Design Computer. Dan zou ik de G4 kopen.

Verwijderd

anders koop je gewoon je pc in prive project en koop je los een mooie kast en bouw je de boel over..

en nu je het over computerland hebt,
bij [url="http:// www.computer-land.com"] www.computer-land.com[/url] (dacht ik) hebben ze wel speciale (mooi ??) cases, verder ook www.procase.com www.highgreen.nl een natuurlijk de antecSX1030 :9~ (Ben alleen url ff kwijt)
(maar misschien is dat meer een functionele dan design kast.)

ow ja, er zijn ook mensen die gewoon een mac-case modden voor een atx bordje ..
zie je taak he .. (we want pic's of course..)

Verwijderd

Ik zou gaan voor een Belinea 18" , of een 17" . maar 15" schermen zijn wel vet kut en klein .

Verwijderd

Topicstarter
Die highgreen dingen zijn wel vet mooi vind ik. Maar waar zijn daarvan prijzen te vinden?

Verwijderd

wat vond je van die zilveren pc op de voorkant van Computer!Totaal ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Welke?

Verwijderd

Die Highscreen M2000 is very KEWL :9~

Wie weet waar je deze in nederland kunt kopen?
Pagina: 1