L.S.
Ik heb van een kennis een oude laptop gehad, maar dan ook echt oud.
Het was een laptop uit 1985 zonder harde schijf en hij beschikte alleen over 2 diskette-driver, waar 700 Kb diskettes in moesten.
Ik kan natuurlijk weinig met zo'n ding ,dus ik ging hem uit elkaar slopen.
Alle plaatjes zijn klikbaar
Hier zie je een over-view van de laptop in werkende staat op de vloer van mijn kamer.
Het moederbord van de laptop, met de aansluitingen erop.
Het LCD scherm met LCD controller erbij.
Close-up van de controller, die ik perongeluk had gesloopt ,maar weer kon repareren met een potmeter.
De diskette-drive...
Voeding...
Voor meer plaatjes kijk op http://home.hccnet.nl/kabbedijk
Ik weet nog niet wat ik er mee wil doen...hij kan bijna niks anders dan tekst weer geven en is ook niet uit te breiden, maar ik vond hem er zo leuk uitzien zo uitgekleed dat ik hem hier toch even wilde posten.
Dit is GEEN CiP, omdat ik helemaal niet weet wat ik er mee wil doen er of ik er wat mee wil doen, maar zo'n laptop zie je niet iedere dag dus is het zeker leuk een keer van zulke foto's te zien.
Ik heb van een kennis een oude laptop gehad, maar dan ook echt oud.
Het was een laptop uit 1985 zonder harde schijf en hij beschikte alleen over 2 diskette-driver, waar 700 Kb diskettes in moesten.
Ik kan natuurlijk weinig met zo'n ding ,dus ik ging hem uit elkaar slopen.
Alle plaatjes zijn klikbaar
Hier zie je een over-view van de laptop in werkende staat op de vloer van mijn kamer.
Het moederbord van de laptop, met de aansluitingen erop.
Het LCD scherm met LCD controller erbij.
Close-up van de controller, die ik perongeluk had gesloopt ,maar weer kon repareren met een potmeter.
De diskette-drive...
Voeding...
Voor meer plaatjes kijk op http://home.hccnet.nl/kabbedijk
Ik weet nog niet wat ik er mee wil doen...hij kan bijna niks anders dan tekst weer geven en is ook niet uit te breiden, maar ik vond hem er zo leuk uitzien zo uitgekleed dat ik hem hier toch even wilde posten.
Dit is GEEN CiP, omdat ik helemaal niet weet wat ik er mee wil doen er of ik er wat mee wil doen, maar zo'n laptop zie je niet iedere dag dus is het zeker leuk een keer van zulke foto's te zien.