Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
Ik heb pas voor iemand een Epson Stylus C64 gekocht, dies wel rond de € 90,00. dus niet echt goedkoop ook. Maar er zijn maar weinig printers meer volgens mij die par. aansluiting hebben.
En een USB-kaartje erin, is dat geen optie? Moet je wel dacht Win98se hebben dacht min.
En een USB-kaartje erin, is dat geen optie? Moet je wel dacht Win98se hebben dacht min.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Anoniem: 87860
Weet je zeker dat die alleen usb hebben? Want zelfs op de topmodellen van canon zit naast usb nog steeds een paralelle poort.
Ik heb nog wel een oude Canon BJC-250. Zat voor mail en uiteraard zit er een LPT poort op. Mail me maar...
E.vandeBeek1@chello.nl
Groet...
E.vandeBeek1@chello.nl
Groet...
2e hands printertje ? Die 'goedkope' printers hebben dure inkt.. ben je beter af met een wat ouder model 2e hands denk ik.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik heb zelf de HP 3820, die heeft parallel en USB ... Draait bij mij op de parallel poort en werkt prima.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik zou er wel rekening mee houden dat dergelijke "simpele" printers qua hardware zo oerdom zijn dat al het werk aan de driver wordt overgelaten. Op een stevige moderne bak schijn je dat niet te merken, maar ik kan me zo voorstellen dat een P200 (ik lees hier even Pentium1 200 classic danwel MMX voor) het daar voor een tijdje knap druk mee heeft.
Als je tijdens het printen nog iets anders wilt doen kan dat gaan irriteren.
Overigens is er voor Windows 95 OSR 2.5 best USB-support, maar niemand wil er drivers voor uitbrengen. (Grootste reden daarvoor is dat WDM-drivers werken op Windows 98 en nieuwer, dus dat is minder werk).
Als je tijdens het printen nog iets anders wilt doen kan dat gaan irriteren.
Overigens is er voor Windows 95 OSR 2.5 best USB-support, maar niemand wil er drivers voor uitbrengen. (Grootste reden daarvoor is dat WDM-drivers werken op Windows 98 en nieuwer, dus dat is minder werk).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
ik heb het heb een deskjet 840 op de kop getikt en klaar.
bedankt voor de reactie's
bedankt voor de reactie's
Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
Is het dan niet handig (voor in de toekomst ofzo), er een pci-usb kaartje in te prikken? Kost niet duur en is wel praktisch.
Pagina: 1