Facts don't care about your feelings
Verwijderd
[rml][ Word] Vervangen bestanden terughalen? *[/rml]/
miss is het anderen wel gelukt maar denk het niet.
Verwijderd
Wat heb je zelf allemaal gedaan, om het bestand te recoveren ?
Als het heeel belangrijk voor je is: schakel de PC nu uit, gewoon door de stekker er uit te halen. Haal de harde schijf er uit en zet 'm in een andere PC. Gebruik daar de gangbare file recovery programma's (zie de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ) om de tempfiles van Word terug te halen, die heten ~$stand.doc als je bestand bestand.doc heet. Maar dat zei ik dus ook in dat andere topic
Als je het heeel belangrijk vind gezien het jaren dat je noemt: zet de PC uit en ga naar een professional. Kost een paar honderd of duizend euro (geen idee wat de kosten zijn eigenlijk) maar dan is de kans redelijk dat het terug is te halen.
Succes
Trouwens welkom op GoT
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 18-04-2004 19:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik had wel recoverytool erop gezet maja die recoverd verwijderde bestanden en niet overwrite want dan is de data al weer herschreven zeg maar(las ik).
dat temporary ga ik nu ff checke.
bedankt voor de tips
ik heb temporary files geprobeerd: dan krijg je van die $bla bestanden: maar weer het lege document (dus de overwrite)
zucht
waarom was ik ook zo dom
zijn er helemaal geen andere oplossingen? ik heb norton unerase ofzo maar dan vind ie ook weer alleen deleted files dacht ik. en systeemherstel ofzow werkt natuurlijk ook nie bij documenten ZUCHT NEEEE
[ Voor 33% gewijzigd door YoshiBignose op 18-04-2004 19:53 ]