Geld-terug-actie Creative Labs

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Bij aankoop van een soundblaster Live en PC Works boxenset wordt een bedrag van rond de 50,- op je rekening teruggestort. Je dient een formulier in te vullen, maar wie heeft eigenlijk hier ervaringen mee. Krijg je inderdaad je geld terug?

Robin

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nee, die actie is al verlopen

• Sheik
Eh, als het goed is loopt die actie tot en met julie!

• Sheik
Oeps, JULI JULI JULI
Domme fout sorry en excuses
ik schaam me :o

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb het opgestuurd (naar ierland) en kreeg een aantal weken later 50 piek terug.
Dus het werkt wel! (ik weet niet of die actie nog loopt, was alweer een halfjaartje geleden)

• SiGNe
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Robin, weet je zeker dat de actie niet tot juli 99 loopt?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

juli 2000

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vaag, ik kocht 3 maanden geleden het FPS2000 setje, en daar stond op dat de actie duurde tot okt.99

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Tja dan heb je gewoon nog een oude voorraad te pakken ofzo

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb ooit eens een AWE64 Gold gekocht en daar kreeg je ook 50 gulden terug voor je ouwe geluidskaart. Opgestuurd en gewoon 50 gulden teruggekregen. Mee wezen chinezen :) Niks mis mee dus met zulke acties... :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Same here. Ik had een heel brak kaartje van een tientje of vijf, en ik kocht een AWE64gold, waar je 75,- op terugkreeg!
Kaj.

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik had ook zo'n briefje en dacht van kom laat ik 'em eens op sturen. 2 weken later stond er 50 piek extra op m'n bankrekening.

Thank you very much Creative :)

• Piet Marisael
  • Laatst online: 15-05-2023
Zoiets maak ik nou nooit mee. :(
Heb laatst een virusscanner gekocht, blijkt dat ding nou ineens 2 tientjes goedkoper te zijn.
Ja zoiets maak ik altijd mee.
Koop laatst 4 batterijtjes, krijg vandaag een reclame foldertje in de bus dat iemand anders ze voor 4 gulden goedkoper aanbied.
Hoor ik dat de benzine morgen 2 cent duurder wordt, ga ik vandaag tanken, blijkt dat ze de prijs aan de pomp alvast verhoogd hebben.
Doe ik 10 jaar lang mee elke maand met de giroloterij, win ik een keer 5 gulden.
Bellen ze me nog op ook waarom ik ermee gestopt ben, ja ik zal blijven dumpen in die bodemloze put. :(
Pagina: 1