[IE6] Kan Google Toolbar niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goede...avond..

Ik heb een probleem: Ik kan de Google Toolbar niet installeren. Als ik via http://toolbar.google.com/install.php3 installeer, meld Google dat mijn ActiveX instellingen niet goed zijn terwijl ik alles bij IE Beveiliginsopties alles op laag heb staan.

Ik ben administrator, ik heb ad-aware 6 + spywareblaster (alle protection disabled) geinstalleerd en geen spyware. Ook geen virussen.

Iemand een idee waarom de ActiveX niet goed is?

(Windows XP met Internet Explorer 6)

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchmega op 18-04-2004 18:41 ]

Verwijderd

Je kan de toolbaar ook apart downloaden. Download het apart en probeer het dan eens?.

• Dutchmega
  • Niet online
Al geprobeerd natuurlijk....

Ik krijg het dan nooit in beeld, ook als ik het selecteer via rechtermuisknop op de knoppenbalk.

[ Voor 65% gewijzigd door Dutchmega op 18-04-2004 18:42 ]

• Dutchmega
  • Niet online
Dutchmega schreef op 18 april 2004 @ 18:40:
Al geprobeerd natuurlijk....

Ik krijg het dan nooit in beeld, ook als ik het selecteer via rechtermuisknop op de knoppenbalk.
*kick*

:) Het schijnt dat een aantal andere toolbar's ook niet werken....
IE verrot dus lijkt me.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54
Ipv alles beveiligingen op laag zetten moet je ze op standaard niveau zetten (via het knopje)
Als ze het dan niet doen dan moet je eens kijken of de windows update site het doet (het echt zoeken naar updates).
Zo niet dan weet je waar je moet zoeken.
edit:
Als IE6 echt verrot is dan zou je bij configuratie scherm -> software -> Internet explorer 6 (werkset) er nog voor kunnen kiezen om hem te herstellen.
Vaak helpt het legen van je Temp. internetfiles ook nog wel eens :P

[ Voor 33% gewijzigd door The-Source op 20-04-2004 13:22 ]

Taal fouten inbegrepen ;)

• Dutchmega
  • Niet online
klaasbram schreef op 20 april 2004 @ 13:07:
Ipv alles beveiligingen op laag zetten moet je ze op standaard niveau zetten (via het knopje)
Als ze het dan niet doen dan moet je eens kijken of de windows update site het doet (het echt zoeken naar updates).
Zo niet dan weet je waar je moet zoeken.
edit:
Als IE6 echt verrot is dan zou je bij configuratie scherm -> software -> Internet explorer 6 (werkset) er nog voor kunnen kiezen om hem te herstellen.
Vaak helpt het legen van je Temp. internetfiles ook nog wel eens :P
Ik heb het allemaal geprobeerd op IE herstellen na :)
Als ik straks thuis ben, zal ik het proberen.
Pagina: 1