Toon posts:

Divx;-) file >> I/O error 30

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen ben ik de blije bezitster van een standalone divx/dvd speler (Loomax X 50). :) Hij werkt naar volle tevredenheid, behalve bij 1 cd, die herkent hij niet. Het vreemde is echter dat die cd wel werkt op mijn pc.

In een poging de boel toch geschikt te maken voor mijn Loomax, probeerde ik eerst de cd te finalizen (in het verleden heb ik daar ettelijke problemen mee op kunnen lossen), maar dat was volgens Nero al gebeurd. Het file gewoon naar mijn harde schijf kopieeren om opnieuw te branden ging niet, het proces brak steeds halverwege af. Met Nero proberen de (ook met Nero gebrande) cd te kopieeren lukte ook niet, hij bleef gewoon hangen bij 28 %. Toen heb ik het met divfix geprobeerd, maar die geeft steeds de foutmelding I/O error 30.
Weet iemand wat dit is, en hoe het verholpen zou kunnen worden? Is er een truc om deze cd nog te redden? Alvast bedankt!

PS. Ik zat te dubben of ik dit topic nou hier of juist bij hardware moest plaatsen (zag dat er ook topics over divx-spelers waren), dus mijn excuses als het verkeerd geplaatst is. :|

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01

Eraser127

Nijkerk

helpt dit misschien?
However you can look into Divfix source code to find the possible reason for this error message. Use a text editor's search feature, maybe this will help.

My Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Nou beter nog.... Vond op de site het ICQ nummer van de programmeur, die ook nog eens toevallig online bleek te zijn. Hij adviseerde me om met ISOBuster het file naar mijn harde schijf te kopieeren en ISOB. gaf meerdere foutmeldingen, die ik allemaal ge-ignored heb. Toen ISOB. klaar was, gaf hij dan ook de melding dat het file corrupt was en niet geopend kon worden.

Toen heb ik divfix losgelaten op het file dat ISOB. gegenereerd had (4 fouten in 1 en dezelfde seconde) en daarna werkte het file weer goed (ook bij die 'corrupte' seconde). Nu staat mijn pc te branden, en zometeen volgt de laatste test, in mijn Loomax-player. Zal later nog wel vertellen of die er nu inderdaad mee overweg kan :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, file doet het weer!!! Dus met Isobuster en divfix;-) kunt u corrupte files weer herstellen, ook van cd!! :) :) :) :)