opmerking: Ik veronderstel hier ff dat MOLEX connectors die kabeltjes zijn die
stroom van je PSU naar je harde schijven ed leveren. Ik kon het niet
vinden, maar het lijkt mij erg aannemelijk. Kan iemand mij hier ff mee helpen?
Ik wil dus een nieuwe computer kast/case/behuizing/hoe-je-het-ook-noemt kopen voor niet al te veel geld (dus niet zo'n lian-li van 200 euro ofzo). Ik kwam op deze kast uit, de Aspire X-Dreamer II.
Nadelen:
zwaar, 20 lbs (bijna 10kg)
LCD schermpje alleen in Fahrenheit
Maar aan een (1) kant thumbscrews.
Dit is allemaal niet zo erg voor mij, ik zal die kast waarschijnlijk toch nooit verplaatsen, aan Fahrenheit kan ik wel wennen, en mijn huidige kast heeft ook maar aan een kant thumbscrews, MAAR.., er zitten maar 4 molex connectors aan de bijgeleverde power supply.. Dat lijkt mij
toch wel weinig.. Toch ben ik heel positief over deze case/kast/behuizing. Misschien
kan iemand me wat vertellen over de Aspire X-dreamer II? Ik zou het heel erg op prijs stellen.
Even wat info over de kast:

van modsynergy.com. Tekst: Aliens are coming!

Ook van modsynergy.com. Tekst: Plastic protects the finish

http://www.aspireusa.net/b4klwangles.htm

Alle kleurtjes
Hij kost zo'n 60-70 euro. Hij staat niet in de pricewatch, maar ik zag hem hier voor 69 euro, en op een andere plek voor 64 euro, maar daar was ie uitverkocht. (hier).
Dusse, iemand die deze kast heeft? Ervaringen? En is het mogelijk te zorgen dat ik meer MOLEX connectors heb?
Nog een plaatje van de voeding die erbij zit: Ook van modsynergy.com

Tekst: Turbolink PSU
Conclusie modsynergy.com:
Review van modsynergy.com: Aspire X-Dreamer II Case Review
edit: waarom mag je topictitel niet verandern? Wil Computer in Comp veranderen..
stroom van je PSU naar je harde schijven ed leveren. Ik kon het niet
vinden, maar het lijkt mij erg aannemelijk. Kan iemand mij hier ff mee helpen?
Ik wil dus een nieuwe computer kast/case/behuizing/hoe-je-het-ook-noemt kopen voor niet al te veel geld (dus niet zo'n lian-li van 200 euro ofzo). Ik kwam op deze kast uit, de Aspire X-Dreamer II.
Nadelen:
zwaar, 20 lbs (bijna 10kg)
LCD schermpje alleen in Fahrenheit
Maar aan een (1) kant thumbscrews.
Dit is allemaal niet zo erg voor mij, ik zal die kast waarschijnlijk toch nooit verplaatsen, aan Fahrenheit kan ik wel wennen, en mijn huidige kast heeft ook maar aan een kant thumbscrews, MAAR.., er zitten maar 4 molex connectors aan de bijgeleverde power supply.. Dat lijkt mij
toch wel weinig.. Toch ben ik heel positief over deze case/kast/behuizing. Misschien
kan iemand me wat vertellen over de Aspire X-dreamer II? Ik zou het heel erg op prijs stellen.
Even wat info over de kast:
plaatjes:Main Board: ATX/ BABY AT
Dimensions(DxWxH): 440x200x430mm
Color: Black / Silver / Blue / Green / Yellow
Power Supply: ATX 350 P4 Power Supply(Horizontal) w/ I/O Switch
Drive Space: 4x5.25" / 2x3.5" / 4x3.5"Hidden
Ports: 2 USB + Audio (Microphone Jack & Earphone Jack)
Features:
1)Acrylic Added to Front Panel for Polish Appearance,
2)Front Panel W/6 Blue Led,
3)Side Panel w/See-Through Window,
4)W/2 UV Blue Fan W/Blue Led Fan ---1 on Side Panel Window ---1 on Top Panel,
5)W/2 Custom-Made Fan Grill ---1 on Side Panel Window ---1 on Top Panel,
6)Screwless Side Panel,
7)Automatic Drop-Down Doors for Color Case,
8)Back Lighting Temperature Display LCD,
9)Extended Body for All the Drives and Motherboards to Fit in.
Expansion Slot: 7 Expansion Slots
Front Panel Switch: Power / Reset
Led Display: Power / HDD
Shipping Weight: 20 lbs

van modsynergy.com. Tekst: Aliens are coming!

Ook van modsynergy.com. Tekst: Plastic protects the finish

http://www.aspireusa.net/b4klwangles.htm

Alle kleurtjes
Hij kost zo'n 60-70 euro. Hij staat niet in de pricewatch, maar ik zag hem hier voor 69 euro, en op een andere plek voor 64 euro, maar daar was ie uitverkocht. (hier).
Dusse, iemand die deze kast heeft? Ervaringen? En is het mogelijk te zorgen dat ik meer MOLEX connectors heb?
Nog een plaatje van de voeding die erbij zit: Ook van modsynergy.com

Tekst: Turbolink PSU
Conclusie modsynergy.com:
Alvast dankjewel iedereen die me kan helpen/meer weet/oidThe Aspire X-Dreamer II Case is one nicely executed case. The added value of included fans is real nice plus the amount of fans you can place is nice but most of them are blocked by stamped fan grills/guard. At night, the Blue LED’s shine bright and the included fans illuminate their light well. It’s really a sight to behold.
Some of the small things that need improving are the LCD which only reads Fahrenheit, stamped fan grills, thumbscrews on both side panels, and the PSU having four measly MOLEX connectors.
At a price of $65.88U.S. (below), this case is pretty darn good and I have no reason to recommend it as a case to look for if you are in the market for one.
I rate the Aspire X-Dreamer II Case a…
8.5/10!
Pros and Cons
+ Looks striking
+ Construction
+ Paint job
+ PSU included
+ Value
+ Removable motherboard tray
- 4 MOLEX connectors
- Heavy
- Thumbscrews needed on both ends
- LCD reading only at Fahrenheit
Review van modsynergy.com: Aspire X-Dreamer II Case Review
edit: waarom mag je topictitel niet verandern? Wil Computer in Comp veranderen..