[Games Kopen]Frustraties !

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:19
Ik kocht vroeger altijd al mijn games fanatiek origineel ,
maar de laatse drie keer voelde ik me zo genaaid , dat
ik nu alleen nog maar de "test" versies test (ben hier niet trots op)

Wat is er aan de hand :

De laatste drie games die ik kocht waren allemaal voorzien
van een serial om bv online te kunnen spelen , maar bij alle
drie kreeg ik de melding dat ik een ongeldige serial had !!
dus spellen wel gekocht , maar mooi niet online gamen .

Binnenkort komt HL2 uit , en die wil ik online kunnen spelen,
en op de valve servers kunnen , dus zal ik hem origineel halen ,
maar als die serial ook al in gebruik is of ongeldig word ik gek !

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45
OF je kan niet typen, OF je hebt 3x dikke pech gehad..
Koop je games bij Dynabyte ofzo.. daar zitten de serials IN de doos OM een vliesje heen.. dan kan dus niemand in de winkel de serial overschrijven zonder de game te kopen :D

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Vraag je toch een nieuwe serial aan bij de maker? Wat is nu je vraag?

LinkedIn WoT Cash Converter

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat die serials al in gebruik zijn komt juist door mensen die net als jij van plan bent geen spellen kopen, en met een serial number generator juist jouw serial generen, zodat deze al in gebruik is.

Wat ja natuurlijk kan doen is een mailtje sturen naar de makers, met daarbij een foto van je originele key.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Met ongeldige keys kan je niet spelen.. en idd wat SyS_ErroR zegt, je moet wel ff opletten dat de serials niet kunnen zijn gejat (al maakt dat lang niet bij alle games uit, maar wel bij Steam games (hl2 enzo).;

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• KunDun
PcDealer schreef op 18 april 2004 @ 17:55:
Vraag je toch een nieuwe serial aan bij de maker? Wat is nu je vraag?
Het was niet echt een vraag , maar meer een beetje frustratie van me
afschrijven , en ik vroeg me ook af of meer mensen dit wel eens hebben
gehad .

Verwijderd

Ik ook, Bij Half-Life. Het is zo irritant.

Verwijderd

Ik koop ook al mijn spellen en heb nog nooit problemen gehad. Ook niet met serials. Dus je hebt gewoon pech gehad, of je kan inderdaad niet typen. In alle gevallen is een mailtje naar de makers voldoende om het op te lossen, dus zo'n gedoe is het nu ook weer niet, hoewel ik begrijp dat het erg frustrerend is.

Ik vind het trouwens een erg slechte reden om dan maar geen spellen meer te kopen, het is een goede reden om al die klootzakken die GEEN spellen kopen en jouw key jatten een schop tussen hun benen te geven. Koop uw spellen, zeg het voort! :+

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
als ik in een melige bui zou zijn, zou ik een vergelijking verzinnen waarom het onzin is wat jij zegt en totaal niet gerechtvaardigd, maar ik moet van dit topic zo erg janken, dat ik echt geen meer zin meer heb om er moeite aan te besteden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:04:
Ik vind het trouwens een erg slechte reden om dan maar geen spellen meer te kopen, het is een goede reden om al die klootzakken die GEEN spellen kopen en jouw key jatten een schop tussen hun benen te geven. Koop uw spellen, zeg het voort! :+
Spelletjes bakkers horen hier gewoon rekening mee te houden. :)

🌞🍃

• KunDun
Ramon de Jesus schreef op 18 april 2004 @ 18:13:
als ik in een melige bui zou zijn, zou ik een vergelijking verzinnen waarom het onzin is wat jij zegt en totaal niet gerechtvaardigd, maar ik moet van dit topic zo erg janken, dat ik echt geen meer zin meer heb om er moeite aan te besteden.
Geloof me als jou dit drie keer gebeurd baal je ook !

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
ja en als jij drie keer een discman koopt die steeds binnen een week kapot gaat, ga je dan ook de 4de en 5de maar jatten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

The_Scarabial

MTB for life!

online bestellen, dan heb je geen kans dat mensen je serial al hebben overgeschreven

• KunDun
Ramon de Jesus schreef op 18 april 2004 @ 18:38:
ja en als jij drie keer een discman koopt die steeds binnen een week kapot gaat, ga je dan ook de 4de en 5de maar jatten?
Euhhh ja , jij niet dan ?

Verwijderd

KunDun schreef op 18 april 2004 @ 20:45:
[...]

Euhhh ja , jij niet dan ?
|:(

pech heet dit gewoon. ik, en 99.9% op dit forum hebben nog nooit last van dit soort dingen gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 12:51 ]

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:50:
[...]

|:(

pech heet dit gewoon. ik, en 99.9% op dit forum hebben nog nooit last van dit soort dingen gehad.
Klopt, ik veroorzaak alleen de problemen, ik heb ze niet :P

hehe, nee, j/k

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06-2025

Dannies

Urashima Keitaro

ik had dit toen ik Battlefield Deluxe ging halen. De serial van Road to Rome klopte niet, ben ik terug gegaan om het te kunnen wisselen, terug naar huis, klopte die weer niet! Bij de 3e keer was het wel eindelijk goed 8)7

-- Microsoft Certified Professional --

Verwijderd

DataBeest schreef op 18 april 2004 @ 18:16:
[...]

Spelletjes bakkers horen hier gewoon rekening mee te houden. :)
Nou met name de winkeliers...die open en bloot serials laten slingeren :P

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

Wom

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 15:49:
[...]

Nou met name de winkeliers...die open en bloot serials laten slingeren :P
Ik verdenk winkeliers er zelf van eigenlijk. Ken een paar mensen die bij een FRS werken en daar wordt je niet echt vrolijk van. Serials, die Nintendo sterren en extra's als gratis magazines ed. worden gewoon 'weggelaten'.

Ikzelf had het met F1 Racing Simulator, zou een kortingsboekje en tijdschrift bij zitten, niet dus. Importeur bellen en die zei dat ze wel meegeleverd zijn. Maw, gejat bij de FRS dus.

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 19 april 2004 @ 16:22:
[...]

Ik verdenk winkeliers er zelf van eigenlijk. Ken een paar mensen die bij een FRS werken en daar wordt je niet echt vrolijk van. Serials, die Nintendo sterren en extra's als gratis magazines ed. worden gewoon 'weggelaten'.

Ikzelf had het met F1 Racing Simulator, zou een kortingsboekje en tijdschrift bij zitten, niet dus. Importeur bellen en die zei dat ze wel meegeleverd zijn. Maw, gejat bij de FRS dus.
Wie koopt er dan ook spellen bij de FRS :? als er geen games-speciaalzaak in de buurt zou zitten zou ik wel postorderen. Maar eigenlijk gaat er niks boven de speciaal zaak. Allemaal freaks achter de balie die je ook nog wat kunnen vertellen van een spel, en je kan de (console)spellen mooi ff spelen voordat je wat koopt.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:07
Gewoon bij mediamarkt kopen, daar zitten de hoesjes in een speciaal plastic sealing, onmogelijk om keys te jatten ^^ ( helaas O-) )

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04
Hopelijk is Half-life's 2 key, niet zo slecht beveiligd als Gabe Newell's PC :D
Pagina: 1