Toon posts:

[Outlook Express] Alle E-mail forwarden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik wou vragen of misschien iemand een oplossing voor mij heeft. Ik heb een heel archief in mijn Outlook Express, en ik wil alle emails zenden naar een ander e-mail adres (webmail). Is er een mogelijkheid om alle e-mails te verzenden naar dat e-mailadres (niet forwarden als attachments!!)

Alvast bedankt!

Verwijderd

rule aanmaken en toepassen op de betreffende map.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:47:
rule aanmaken en toepassen op de betreffende map.
Kun je het verklaren...?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ook wel berichtregels genoemd. Druk eens op F1 om de help van Outlook Express te raadplegen.

Alleen betwijfel ik of ze met berichtregels op de juiste plek komen.

Wat is je uiteindelijke doel van het kopiëren/verplaatsen van die mailtjes naar webmail?

[ Voor 123% gewijzigd door WFvN op 18-04-2004 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik de emails overall accessable wil maken (als ik op vakantie ben bijv.)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met Eudora Pro kan je wel je e-mails "redirecten" Dan krijg je ze op een ander adres net zo binnen als het origineel. Alleen wel met een andere afzender natuurlijk. Weet niet of Outlook Express dat ook kan?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op 18 april 2004 @ 20:46:
Met Eudora Pro kan je wel je e-mails "redirecten" Dan krijg je ze op een ander adres net zo binnen als het origineel. Alleen wel met een andere afzender natuurlijk. Weet niet of Outlook Express dat ook kan?
Kijk, daar heb ik wat aan! Is het mogelijk om al mijn e-mails te importeren van Outlook naar Eudora?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:01:
[...]

Kijk, daar heb ik wat aan! Is het mogelijk om al mijn e-mails te importeren van Outlook naar Eudora?
Dat heb ik ooit ook eens moeten doen, en toen is het gelukt. Dus dat zal nog steeds kennen :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik gah et gleijk proberen....weet je toevallig nog hoe ik alles kan afzonderlijk kan zenden binnen Eudora?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...Erg vaag. Heb net de nieuwste Eudora gedownload (6.1.0.6), maar als ik mijn outlook mail importeer, krijg ik een invalid exception bla bla bla...Daarna maar geuninstalled, en versie 5.1 eropgegegooit, zelfde probleem :(...

Heeft iemand een ander idee?
Pagina: 1