Toon posts:

[XP] spyc@m werkt niet onder windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe pc waarop windows xp home edition is geinstalleerd. mijn trust spyc@m werkt niet meer. Onder netmeeting krijg ik alleen zwart beeld, met yahoo loopt loopt mijn pc zelfs vast. Wie weet een oplossing?

NB op mijn vorige pc zat xp professional en werkte ie wel

ik heb de drivers op trust.nl opnieuw gedownload. ook de nieuwe versie van yahoo messenger, echter zonder succes. Is er een instelling binnen xp die ik moet veranderen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 23:04 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:55

momania

iPhone 30! Bam!

lenny69, welkom op GoT nog :)

Wat heb je zef al geprobeerd om dit proberen op te lossen?
Heb je bijv. drivers nodig voor die cam?

Op GoT zien we iig graag zoveel mogelijk relevante informatie en liever te veel dan te weinig ;)
Zie ook even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) over wat we hier van iedereen verwachten bij een nieuw topic.

En voor Windows Operated Systems speciefiek: Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de drivers op trust.nl opnieuw gedownload. ook de nieuwe versie van yahoo messenger, echter zonder succes. Is er een instelling binnen xp die ik moet veranderen?

inmiddels ook onderstaand geprobeerd maar zonder resultaat:
Click the Settings button.
Click the Add button.
Under Description..., fill in Yahoo! Webcam. Under Name or IP..., fill in 127.0.0.1. Under both External Port and Internal Port, fill in 5100. Check the button TCP.
Click OK to close all opened dialog boxes

Andere suggesties?

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 17:20

The Wrecker

Networking Rulez

hij doet het wel onder msn?

Verwijderd

Topicstarter
ook onder msn werkt ie niet.
wellicht komt het doordat de software niet wordt herkend?
Ondanks dat ik de drivers heb gedownload wordt iedere keer als ik de cam in de usb aansluiting stop een melding "nieuwe hardware aangetroffen"