Toon posts:

corrupte RAR (divx)

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eepz,
ik heb een file gedownload, opgesplitst in rarretjes: van .rar tot .r50
als je de file samenstelt (unrart dus) bekom 'k een divx van een 700-tal MB.
MAAR:
--> WinRar geeft een error (CRC failed). die heb ik genegeerd, en dan toch een Divx gekregen.
--> Deze Divx speelt niet af op Media Player; wel op de Divx Player; maar stopt na 29 minuten
--> Als ik de index verwijder en opnieuw laat schrijven, speelt hij wél af (in bijv. media player), maar enkel tot de 29ste minuut!
--> Quickpar zegt dat de files .r01 tot .r24 corrupt zijn: (0/40 blocks available per rar).
--> maar toch unrart heel het bestand.
--> ik krijg foutmeldingen (bij gebruik van DivxFix en VideoFixer: Corrupted data detected at frame 42753 (00:29:43) en Error offset: 360333132 ($157A3F4C)
--> dus volgens mij zijn .r01 tot .r24 het éinde van de film, en zit er daar een probleem. Nochtans zijn die rars in orde (heb SFV-check gedaan) en de filesize is OK én winrar unrart deze files zonder problemen (krijg enkel op het laatste één algemene error: crc failed).
--> opnieuw downloaden van de .r01 tot .r24 helpt niét, en voorlopig is er nog niemand anders van de nieuwsgroep met hetzelfde probleem

Suggesties zijn welkom; alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:33 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 23:25
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:28:
--> Quickpar zegt dat de files .r01 tot .r24 corrupt zijn: (0/40 blocks available per rar).
En repairen met PAR files?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Ben bang dat die files gewoon corrupt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet genoeg Par2 files!
slechts een 160-tal blokken, en de 24 files zijn (samen) 800 blokken :(

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
misschien kun je wat met DivFix proberen :?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:30:
|:( 8)7 :?
(en dat met mijn laatste Gigabyte van deze maand!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:32 ]

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Lijkt er inderdaad op dat die files gewoon corrupt zijn (het hoeft er maar 1 te zijn).. daar kan je niet veel aan doen behalve dan opnieuw downloaden :)

PS. go see a movie instead :P

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:28:
--> WinRar geeft een error (CRC failed). die heb ik genegeerd, en dan toch een Divx gekregen.
Welke versie van WinRar gebruik je? Misschien helpt het om een nieuwere versie te downloaden.
offtopic:
Daarbij vind ik je openingspost enorm lastig lezen, wil je volgende keer gewoon Nederlands typen met leestekens enzo? Dat leest veel fijner :).
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:30:
offtopic:
Daar is de TS ook bang voor, maar probeer ook een oplossing te zoeken voor de TS. Daar vraagt hij immers om, reageer anders niet ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Bobje op 18-04-2004 17:34 ]

Verwijderd

Drie dingen:

1. Of de rar is niet goed. Ergens toch een corrupte file. Niks aan te doen;
2. Check je geheugen eens. Heb ook weleens een rar zien fout gaan bij uitpakken door slecht geheugen.
3. Check de search: <url=http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?action=find&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=rar+AND+crc&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%5D=Zoek#hitstart>klik</url>

Verwijderd

Topicstarter
FLeSH schreef op 18 april 2004 @ 17:32:
Lijkt er inderdaad op dat die files gewoon corrupt zijn (het hoeft er maar 1 te zijn).. daar kan je niet veel aan doen behalve dan opnieuw downloaden :)

PS. go see a movie instead :P
heb ik gisterenavond gedaan

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:32:
[...]

heb ik gisterenavond gedaan
Als je downloaden bedoeld.. moet je andere source zoeken :|

als je film kijken bedoeld.. :P haha, was niet zo serieus bedoeld hoor! Maar goed

offtopic:
Welke film :P

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Topicstarter
0siris schreef op 18 april 2004 @ 17:31:
misschien kun je wat met DivFix proberen :?
heb ik gedaan; en de index gerebuilt: dan kan ik tot minuut 29 kijken, daarna is de pret uit...

Verwijderd

Topicstarter
bobje86nl schreef op 18 april 2004 @ 17:32:
[...]
Welke versie van WinRar gebruik je? Misschien helpt het om een nieuwere versie te downloaden.
offtopic:
Daarbij vind ik je openingspost enorm lastig lezen, wil je volgende keer gewoon Nederlands typen met leestekens enzo, dat leest veel fijner?
2.90 beta 4

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:32:
Drie dingen:

1. Of de rar is niet goed. Ergens toch een corrupte file. Niks aan te doen;
2. Check je geheugen eens. Heb ook weleens een rar zien fout gaan bij uitpakken door slecht geheugen.
Dat zal het niet zijn als QuickPAR aangeeft dat deze twee files gewoon corrupt zijn. Hij mist waarschijnlijk gewoon een paar artikelen, wat je nogal snel hebt als je een brakke newsserver gebruikt.
3. Check de search: <url=http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?action=find&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=rar+AND+crc&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%5D=Zoek#hitstart>klik</url>
Misschien vind je gelijk een winkel die de film verkoopt. Als daar CRC fouten in zitten krijg je een nieuwe, daar zit garantie op. :)

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 18-04-2004 17:34 ]

🌞🍃

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Idd, files zijn gewoon corrupt, dikke pech gewoon dus.
Opnieuw downloaden dus, of misschien waren de bestanden al corrupt toen ze gepost werden.

Verder moet je hier zelf wel uit kunnen komen en bieden wij geen eerste hulp bij warez.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.