I have usernames older than you.
Zoals hier staat
7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.
7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Ja maar dat staat toch los van een betrouwbaarheid van user op userZuig schreef op 18 april 2004 @ 17:18:
Zoals hier staat
In mijn optiek is het een prima idee, en blijft t.net toch nog gewoon niet verantwoordelijk
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
De username op de FP staat er toch al bij? En na de merge komt die username overeen met de username op GoT en kan je simpelweg even kijken hoeveel posts iemand heeft. Iemand met maar 5 posts hoefty niet per se onbetrouwbaar te zijn, maar iemand met 5000 posts mag je toch wel vanuit gaan dat 'ie z'n naam op het forum en de FP niet te grabbel gooit. Met een beetje moeite kan je dit zelf achterhalen dus.
Zover ik weet is dit al aangevraagd!
En wordt dit geimplementeerd in Vraag en Aanbod 2
Zie: Suggesties gevraagd voor Vraag & Aanbod v2.0
En wordt dit geimplementeerd in Vraag en Aanbod 2
Zie: Suggesties gevraagd voor Vraag & Aanbod v2.0
[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 18-04-2004 17:28 ]
Pagina: 1