[V&A] idee betrouwbaarheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Naar aanleiding van een (vermeende) oplichting, zie Opgelicht? in SG, zat ik in dat topic wat te dagdromen:
pjottum in "Opgelicht?"

Is dit misschien een uitvoerbaar idee? Ik bedoel, ik denk dat het een toegevoegde waarde voor t.net zou kunnen zijn, zeg maar.

Je verkomt misschien wel dit soort schimmige adds: http://www.tweakers.net/aanbod/134728

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Zoals hier staat

7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zuig schreef op 18 april 2004 @ 17:18:
Zoals hier staat

7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.
Ja maar dat staat toch los van een betrouwbaarheid van user op user :)
In mijn optiek is het een prima idee, en blijft t.net toch nog gewoon niet verantwoordelijk :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
De username op de FP staat er toch al bij? En na de merge komt die username overeen met de username op GoT en kan je simpelweg even kijken hoeveel posts iemand heeft. Iemand met maar 5 posts hoefty niet per se onbetrouwbaar te zijn, maar iemand met 5000 posts mag je toch wel vanuit gaan dat 'ie z'n naam op het forum en de FP niet te grabbel gooit. Met een beetje moeite kan je dit zelf achterhalen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zover ik weet is dit al aangevraagd!
En wordt dit geimplementeerd in Vraag en Aanbod 2
Zie: Suggesties gevraagd voor Vraag & Aanbod v2.0

[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 18-04-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

V&A 2 zal inderdaad een ratingsysteem hebben.
Pagina: 1