Ik krijg van een webservice een bepaalde xml file terug met de volgende gegevens:
Deze wil ik met asp inlezen en op het scherm tonen, ook in deze volgorde. Hiervoor gebruik ik de volgende code:
Maar op de een of andere manier worden een aantal elementen "Table1", die wel op de juiste plaats in de lijst staan, als laatste op het scherm getoond.
De elementen zijn gesorteerd op N1 t/m N5. Wat doe ik verkeerd?
Of moet ik de xml inlezen in een recordset en dan sorteren en naar de client sturen?
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| - <Table1> <Titel>Actueel</Titel> <N1>1</N1> <N2>0</N2> <N3>0</N3> <N4>0</N4> <N5>0</N5> <Diepte>1</Diepte> </Table1> - <Table1> <Titel>Basis</Titel> <N1>2</N1> <N2>0</N2> <N3>0</N3> <N4>0</N4> <N5>0</N5> <Diepte>1</Diepte> </Table1> |
Deze wil ik met asp inlezen en op het scherm tonen, ook in deze volgorde. Hiervoor gebruik ik de volgende code:
ASP:
1
2
3
| for each objChild in objChild.getElementsByTagName("Table1") response.write objChild.selectSingleNode("Titel").Text & "<BR>" next |
Maar op de een of andere manier worden een aantal elementen "Table1", die wel op de juiste plaats in de lijst staan, als laatste op het scherm getoond.
De elementen zijn gesorteerd op N1 t/m N5. Wat doe ik verkeerd?
Of moet ik de xml inlezen in een recordset en dan sorteren en naar de client sturen?
Problem Exists Between Chair And Keyboard