Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem. Ik heb gisteren mij telefoon in mijn broekzak gehad en toen ik hem er weer uithaalde was mijn beeldscherm kaopt. Je ziet duidelijk een scheur over het scherm lopen en er zit nu een paarse vlek emt daaromheen een blauwe kleur op me scherm. Ik zie er dus niks meer op.

Heeft iemand een idee of ik zelf me schermpje kan vervangen of hoe ik dit misschien met garantie kan oplossen. Ik ben naar de nokia store geweest en daar konden ze mij vertellen dat als hun het doen dat het dan 115 euro gaat kosten.

Ik heb me provider al gebeld maar die kan pas na 9 maanden contract wat doen en ik heb hem pas een half jaartje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:52 ]

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Hey,

Het beeldscherm van mijn telefoon was ook kapot (ericsson T68). Nu heb ik bij mij in de buurt een winkeltje gevonden (www.gsm-stuk.nl) die mijn beeldschermpje kon vervangen voor 49,95 :D

De 7210 staat er ook tussen, een nieuw beeldschermpje kost 69,95.

Moet je maar ffies kijken.

cu en suc6

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Zelfde verhaal heb ik hier gehad (ook 7210) , gewoon naar Nokia (Dynafix)
gestuurd en werd keurig binnen de garantie vervangen..

[ Voor 7% gewijzigd door avon op 18-04-2004 17:21 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Als je zelf een beetje handig bent kun je ook een nieuw schermpje bestellen bij www.mobiltec24.de voor € 39,98 excl. verzendkosten!

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
AvOn schreef op 18 april 2004 @ 17:20:
Zelfde verhaal heb ik hier gehad (ook 7210) , gewoon naar Nokia (Dynafix)
gestuurd en werd keurig binnen de garantie vervangen..
Was bij jou ook het beeldschermpje een scheur erdoor heen, want ik denk dat ze bij mij gaan zeggen dat het me eigen schuld is. Dat zeiden ze bij de belcompany waar ik de telefoon heb gekocht namelijk ook en dat er gen garantie op de schermpjes zat.

Zou je me dan even het email-adres/telefoonnummer willen geven waar je contact mee gehad hebt om hem naar nokia te sturen voor garantie.

Verwijderd

Stuur je telefoon gewoon terug naar Nokia en maak gebruik van je garantie.

• avon
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:26:
[...]

Was bij jou ook het beeldschermpje een scheur erdoor heen, want ik denk dat ze bij mij gaan zeggen dat het me eigen schuld is. Dat zeiden ze bij de belcompany waar ik de telefoon heb gekocht namelijk ook en dat er gen garantie op de schermpjes zat.

Zou je me dan even het email-adres/telefoonnummer willen geven waar je contact mee gehad hebt om hem naar nokia te sturen voor garantie.
Zelf werk ik bij Dixons, zie regelmatig dat soort scheuren eerlijk gezegt geloofde
ik ook niet dat het zomaar kon onstaan (die scheur) echter was dit bij mij wel het
geval.. Gewoon proberen.
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:27:
Stuur je telefoon gewoon terug naar Nokia en maak gebruik van je garantie.
Het valt niet zondermeer onder de garantie

[ Voor 14% gewijzigd door avon op 18-04-2004 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ga morgen maar even proberen dan via me garantie het te laten reparenen, maar hoe heb jij dat gedaan. Ben je naar de winkel gegaan waar je hem had gekocht of ben je gelijk naar nokia gestapt (zoja hoe heb je dat gedaan en naar welk nummer/email-adres)?

Heb ik nog een vraagje. Heeft iemand even de menu codes om je nummers naar de sim kaart te copieren, want ik kan namelijk niks mee zien op me schermpje dus moet ik maar even het doen met de instructie zoals ga naar nummer 3 keer naar beneden enz.

• avon
Zoals al in mijn post staat, dat ik zelf bij Dixons werk, vandaar was het makkelijk geregeld ;)

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 23:07
Toch ongelofelijk dat sommige hier denken dat ze echt alles onder de garantie kunnen laten vallen...

Je kan er dus voor kiezen om hem door een ander bedrijf/zelf dan Nokia te laten repareren, denk echter wel om je garantie. Ik zou het niet raar vinden als Nokia helemaal geen garantie meer verleent omdat er aan het toestel gerommeld is. Wat eventueel ook nog een oplossing is, om gewoon alvast een nieuw toestel te kopen. Over 3 maanden kan je gaan verlengen, dat doe je dan via internet met een cashdeal. Met die cashdeal betaal je dan die nieuwe telefoon weer (gedeeltelijk) terug. Nadeel is wel dat je het dus even voor zal moeten schieten, maar misschien beter dan investeren in een toestel dat je over 6 maanden alweer vervangt.

Verwijderd

[ knip - spam :/ ]

[ Voor 180% gewijzigd door intoxicated op 19-04-2004 10:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rickbv schreef op 18 april 2004 @ 18:53:
Toch ongelofelijk dat sommige hier denken dat ze echt alles onder de garantie kunnen laten vallen...

Je kan er dus voor kiezen om hem door een ander bedrijf/zelf dan Nokia te laten repareren, denk echter wel om je garantie. Ik zou het niet raar vinden als Nokia helemaal geen garantie meer verleent omdat er aan het toestel gerommeld is.
Ik heb zowiezo helemaal niet aan het toestel gerommeld. Alleen het scherm is gewoon kapot gegaan.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 23:07
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:12:
[...]

Ik heb zowiezo helemaal niet aan het toestel gerommeld. Alleen het scherm is gewoon kapot gegaan.
Nee, dat zeg ik ook niet ;) Ik bedoel alleen, dat als je een nieuw scherm laat plaatsen door zo'n uitgegroeide-gsm-unlockert, je wellicht je garantie kwijt raakt omdat er door een niet door Nokia gecertificeerd bedrijf aan heeft zitten rommelen.

Verwijderd

[

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 19:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn telefoon ziet er trouwens nu zo uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~comamali/foto%20van%20kapotte%20telefoon.jpg

best zielig he voor me telefoon :'( :'( :'(

• avon
Die van mij was er wel minder erg aan toe, een rechte lijn 3 mm dik..
Volgens heb ik er wel een foto van in mijn archief, maar dat is even zoek werk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag even gebeld voor de garantie, maar ik krijg telkens hetzelfde antwoord en dat is dat deze schade niet onder de garantie valt. Ik ga nu maar eens opzoek naar een winkel waar ik zelf zo'n schermpje kan kopen, want dan zet ik het zelf wel in.

Kent iemand mischien winkels waar je losse schermpjes kan kopen (het liefst in nederland).
Pagina: 1