LG televisie beeld te breed

Pagina: 1
Acties:

• HamsterDance2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-02 21:50
Ik heb een CB-21F60X van LG. Nu heb ik ooit op een paar knopjes gedrukt waardoor ik de breedte en de hoogte van het beeld kon "bijstellen" helaas is dat gelukt maar weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb.

Probleem: de ondertiteling is nu niet geheel zichtbaar. Het beeld valt als het ware over de zijkanten heen. In elke monitor zit een menuoptie om dit te doen maar voor de televisie blijkbaar een hidden feature.

Gezocht: lgeservice.de, digitale handleidingen, google... nu mijn hoop hier!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Twee mogelijkheden:

1. Je hebt de zoom functie gebruikt zonder het te realiseren --> handleiding.
2. Je bent per ongeluk in het service menu gekomen en hebt daar zitten knoeien (onwaarschijnlijk) --> service menu opnieuw ingaan en dan wel bezig zijn terwijl je weet wat je doet ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• HamsterDance2
Dr. Strangelove schreef op 18 april 2004 @ 16:26:
Twee mogelijkheden:

1. Je hebt de zoom functie gebruikt zonder het te realiseren --> handleiding.
2. Je bent per ongeluk in het service menu gekomen en hebt daar zitten knoeien (onwaarschijnlijk) --> service menu opnieuw ingaan en dan wel bezig zijn terwijl je weet wat je doet ;)
1a. Au... lees mijn opzet: digitale handleiding gedownload(en gelezen :) ) nee het is niet de zoommmm functie

2a. Ja! dat is hem (denk ik) maar dat is dan ook mijn vraag: wie weet hoe ik daar ben ingekomen (en dat kan ik niet vinden in de handleiding)

Hulp nog steeds nodig...

Verwijderd

HamsterDance2 schreef op 18 april 2004 @ 18:46:
[...]

1a. Au... lees mijn opzet: digitale handleiding gedownload(en gelezen :) ) nee het is niet de zoommmm functie

2a. Ja! dat is hem (denk ik) maar dat is dan ook mijn vraag: wie weet hoe ik daar ben ingekomen (en dat kan ik niet vinden in de handleiding)

Hulp nog steeds nodig...
Je kan het beste even een reparatie bedrijf zoeken, er is een speciale code voor die niet in de handleiding staat.

• HamsterDance2
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:49:
[...]

Je kan het beste even een reparatie bedrijf zoeken, er is een speciale code voor die niet in de handleiding staat.
Ik denk iets gevonden te hebben: hou de menu toets vast totdat het menu weer verdwijnt. dan 9876+enter en dan zit je in een servicemenu.

Blijkbaar is een LG hetzelfde als een Goldstar of een Zenith(daar is de code van)

Woensdag kan ik weer proberen.....

Verwijderd

HamsterDance2 schreef op 18 april 2004 @ 21:38:
[...]

Ik denk iets gevonden te hebben: hou de menu toets vast totdat het menu weer verdwijnt. dan 9876+enter en dan zit je in een servicemenu.

Blijkbaar is een LG hetzelfde als een Goldstar of een Zenith(daar is de code van)

Woensdag kan ik weer proberen.....
Yep, want LG = Lucky Goldstar

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47

Tweaker.nu

we all float down here

ik was ook aan het zoeken en vond dit

Service mode for some LG TV's:

With the TV turned on, press "MENU" in the front panel and "MENU" in the remote
control, at the same time.

I don't know exactly about your TV but it is worth a try.

en kijk hier eens http://www.keohi.com/keoh.../zenith_svcmenucodes.html

ook een leuke *bookmarked*

http://www.fixyourowntv.com

[ Voor 37% gewijzigd door Tweaker.nu op 18-04-2004 21:49 ]

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• HamsterDance2
Oke, heb de boel eens ingetikt/vastgehouden.

HELAAS. het werkt allemaal niet. met ok vasthouden op frontpanel en ab krijg ik wel een 5 regelig menu maar geen hor. of ver. aanpassing..

:(
Pagina: 1