Toon posts:

Van Frontpage direct naar GoT-bookmarks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al een keer eerder gevraagd, maar omdat de merge zolang op zich laat wachten (en kom nou niet met van hij staat voor binnenkort gepland 8) ) nog maar een keer:
kan er een link komen van de Tweakers-frontpage naar de/m'n GOT bookmarks pagina (http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks). Ik snap prima dat het alleen werkt als je ingelogd bent op GOT, en dat lijkt me voor iedereen te bevatten, aangezien je een keurige aanlog-pagina krijgt te zien indien je niet ingelogd bent. Desnoods zet je er een warning oid bij.
Bij voorkeur in de Community drop-down bovenin.

Nu moet ik iedere keer via GOT TECH FORUMS (daar links zou 'ie ook ergens kunnen!) en dan naar bookmarks....

En mocht de merge ooit nog eens gebeuren kunnen we het nog mooier maken :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Devtrack al gevonden sindsdien?

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een bug dan :+

• Harm
  • Niet online
Features horen er ook thuis.

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 18 april 2004 @ 16:27:
Features horen er ook thuis.
De FAQ:
In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft.
Het is bedoeld als een suggestie. Lees ik ook een keer de FAQ zeg :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:32 ]

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:30:
[...]

Het is bedoeld als een suggestie.
We hebben er toch al over gediscussieerd? Dan open je een Devtrackje en zet je een link naar dat topic erin en klaar ben je :) . Twee keer dezelfde dicussie voeren terwijl de argumenten en omstandigheden niet veranderd zijn zie ik persoonlijk het nut niet zo van in. Dus wat mij betreft kan een featreq dan direct door naar Devtrack :) .

[edit]
Interesting to see dat ik het topic toen ook al gesloten had met de melding dat je op Devtrack moest zijn: Vanaf de home-page direct naar (GoT) 'Bookmarks'.

[ Voor 16% gewijzigd door Harm op 18-04-2004 16:34 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
En toch blijft het een handige feature, en kennelijk denken meer mensen er zo over.

1) Als je dit soort dingen niet hier wil hebben (wat ik erg vreemd zou vinden), zet dat dan aub ook duidelijk in de FAQ.
2) Als je op devtrack meer dan alleen bugs wil hebben, zet dat dan ook duidelijk op die pagina

En op devtrack moet ik zeker ook weer een nieuw account aanmaken? Worden die ook nog meegemerged 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:42 ]

• Harm
  • Niet online
2) Zie dit:
Ideeën voor nieuwe features liever wel op het forum posten en niet meteen in de devtrack, zodat er wat meer mensen over mee kunnen denken dan alleen de devvers.
Let op het vetgemaakte stukje.

[edit]
En ja, je moet een nieuw account aanmaken. De laatste keer dat daar is geprobeerd om de FP userbase voor te gebruiken werd Mantis (software van Devtrack) te traag.

[ Voor 29% gewijzigd door Harm op 18-04-2004 16:43 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 18 april 2004 @ 16:42:
2) Zie dit:
[...]
Let op het vetgemaakte stukje.
Je bent me nu echt helemaal kwijt..... we zijn hier toch op het forum?

Heb het ook toegevoegd op devtrack (anoniem). Ben blij dat ze bij ons geen features in de bugmelder zetten......

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:57 ]

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:50:
[...]

Je bent me nu echt helemaal kwijt..... we zijn hier toch op het forum?
Ja, maar we hebben er al over gediscussieerd dus dan kunnen we toch direct door naar Devtrack? Normaliter zouden feats en bugs direct naar Devtrack moeten. Maar omdat het nuttig kan zijn om er met meer mensen over van gedachten te wisselen, kun je een topic openen in FA. Dat heb je al gedaan, dus daarna had je gewoon naar Devtrack gekunt. En daar verwijs ik je nu dus weer naar :P . Zo duidelijker :) ?

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 18 april 2004 @ 16:57:
[...]

Ja, maar we hebben er al over gediscussieerd dus dan kunnen we toch direct door naar Devtrack? Normaliter zouden feats en bugs direct naar Devtrack moeten. Maar omdat het nuttig kan zijn om er met meer mensen over van gedachten te wisselen, kun je een topic openen in FA. Dat heb je al gedaan, dus daarna had je gewoon naar Devtrack gekunt. En daar verwijs ik je nu dus weer naar :P . Zo duidelijker :) ?
Dit noem ik geen discussieren 8)7 aparte manier van communiceren meer.
zodat er wat meer mensen over mee kunnen denken dan alleen de devvers.
had je die regel zelf ook gelezen? Veeeel plezier verder kerel :*)

Verwijderd

Topicstarter
Heren ontwikkelaars.... mijn dank grenst aan hondsdolheid :9~

De snelheid waarmee deze sugestie is geimplementeerd is waanzinnig en zou de gebruikers waar ik voor werk doen kwijlen......
Pagina: 1