Toon posts:

Scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds gisteren mijn 1501 binnen.

Ben er tot nu toe zeer tevreden over.

Heb volgend vraagje over het scherm :

Is het normaal dat indien je op netstroom werkt het scherm een stuk helderder (en duidelijker) is dan wanneer je de stroom eruit trekt. Je valt dan terug op de batterij en merkt dan heel goed op dat het scherm donkerder wordt. Is dit normaal?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 22:02

Tux

Ja, daardoor gaat je accu langer mee omdat een donkerder scherm nou eenmaal minder stroom verbruikt dan een helder scherm :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:06:
Heb sinds gisteren mijn 1501 binnen.
misschien makkelijk als je erbij zet welk merk enzo, alleen een serienummer zegt voor de meeste mensen niets..

en t scherm helderder is gewoon omdat bij de batterij er stroom moet worden bespaard, dus wordt t scherm wat 'donkerder' bekend iets bij nieuwere laptops

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar heb ik een nieuw topic gestart i.p.v. een gewoon berichtje te posten in de groep waar ik aan het lezen was. Mijn excuses, heb hier ook zeer weinig ervaring in wat blijkt...

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:10:
Blijkbaar heb ik een nieuw topic gestart i.p.v. een gewoon berichtje te posten in de groep waar ik aan het lezen was. Mijn excuses, heb hier ook zeer weinig ervaring in wat blijkt...
kan gebeuren let er gewoon op volgende keer. maar je vraag; als je in het stopcontact geeft hij maximale helderheid, en wanneer je hem eruit trekt gaat ie minimale helderheid; dit om batterijen te besparen. het is neem ik aan een schem van een laptop, en je kan hem met batterijen ook gewoon handmatig hogere helderheid zetten.

succes

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Je zal het niet geloven, maar bij mijn HP is het precies andersom.....niet dat het een gigantisch verschil is en ik kan ook dan nog dik 3,5 uur er op werken (internet/office en dat soort dingen), maar het viel me wel meteen op.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Aangezien dit een reply had moeten zijn ipv een topic en het qua titel ook niet erg duidelijke resultaten zal opleveren in de search, gaat deze op slot. Je topicstart kun je nog eens copy/pasten om in het juiste topic als bericht te posten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.