Toon posts:

Flash Player geluid uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel regelmatig van die online spelletjes als ik weer eens niet te doen heb of TV aan het kijken ben en het is reclame, nu zijn dit meestal Flash spelletjes en nu vraag ik me af of het mogelijk is om de Flashgeluiden uit te zetten, zodat ik beetje hard muziek kan luisteren zonder dat je van die lage kwaliteits pingeltjes hoort van het spelletje dat je aan het spelen ben.

Het kan dus niet met achtergrondgeluiden uitzetten bij internet opties.
Ook via Google zoeken lost niets op, en handmatig zoeken op GoT kom ik ook op niets uit.
Dus als jullie het weten......

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
ja idd, daar erger ik mij ook rot aan! :(

iemand die dit weet?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef hem nog even een schopje....
Ik had ook NoFlash geinstalleerd, hiermee zou het zogezegd kunnen... afijn... ik kon met dat programma dus helemaal niets, hij blokkeerde niet eens de flash animaties en dat is het hoofddoel van het programma 8)7

• stevenP
ja dat is dus geen oplossing.... btw, er moet toch gewoon een optie zijn daarbij?
ik wil het liever zonder ander proggie doen hoor!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Het geluid van een Flashfilm word gewoon gemengd met alle andere geluidsbronnen die via t wave-kanaal afspelen. Het geluid zit in de Flashfilm en heeft dus niets te maken met "achtergrondgeluiden". Als je muziek draait wordt dat kanaal ook gebruikt. Muten heeft dan geen zin: je zit zonder muziek en zonder flashgeluid.
M.a.w. : het kan (helaas) niet.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• stevenP
wat ik en de TS meer bedoelen, is er geen optie in FLASH om dat uit te schakelen?

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
moet je even aan ze vragen dan... :) misschien komt het eventueel in een volgende versie

www.macromedia.com/nl

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Moet je gelijk even vragen aan MS of ze IE ook een apart spoor in de mixer geven.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1