Toon posts:

customisation of commercial packages

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier om software.. ik neem aan dat men aanpassen van software bedoelt. Het is een eis die wordt gesteld in een vacature. er staat letterlijk:"knowledge and practical experiance of the customisation of commercial--off the shelf packages"

wat moet ik dan kunnnen? programmeren?? of bedoelt men hier gewoon het doen van instellingen naar wens van de klant?? Ik denk erover om op deze beheer functie te solliciteren, maar deze eis is me niet geheel duidelijk. hebben jullie een idee wat wordt bedoeld?

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
ik zal zeggen, vraag het aan de mensen van dat bedrijf zelf :+

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:12
Dit kan werkelijk alles zijn: van het verslepen van de toolbars in Word zoals de klant dat wenst tot het programmeren aan een pakket. Maar aangezien er off the shelf staat is het waarschijnlijk instellen en niet programmeren.

Verwijderd

Topicstarter
stevenP schreef op 18 april 2004 @ 15:25:
ik zal zeggen, vraag het aan de mensen van dat bedrijf zelf :+
dat kan ik niet doen. Ik heb gereageerd op een advertentie van een bedrijf ver weg van hier en ik ben uitgenodigd voor een gesprek op redelijk korte termijn, vandaar mijn vraag. Ik denk dat het aanpassen is van taakbalkjes e.d. maar ik moet me daar dan wel op voorbereiden. Wat wil men graag nog meer zien in een netwerkbeheerfunctie?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

denk eerder aan MSI transforms en andere deployment tools van software...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 18 april 2004 @ 21:28:
denk eerder aan MSI transforms en andere deployment tools van software...
wat houdt dat in?? is dat moeilijk te leren?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

eelcoz - ga even zelf aan de slag met de materie - je bent uiteindelijk een vers aangenomen systeembeheerder als ik het topic in SG mag lezen, dus ook dan geld op GoT dat je zelf eventjes moeite moet doen om een probleem of tips in een topic aan te pakken.

Ik denk dat als je [google=msi transforms] eens bekijkt, je behoorlijk wat informatie tegenkomt, begin daar eens mee? :)
Pagina: 1