Ok, heb dus een nieuw systeempje aangeschaft :
AMD64 Athlon 3200 +
Asrock K8S8X SIS 755 Socket 754 Moderboard
2 x Kingston DDR 512 MB
Maxter Diamon 160 Gig, 7200 rpm
Antec kast + 350 Watt voeding
Liteon DVD rom speler
Aopen cd writer
Radeon 9800Pro
Wil ik XP Home Edition installeren dan geeft hij (als hij die setup bestanden naar de windows mappen kopiert) een foutmelding bij willekeurige bestanden dat hij ze niet kan kopieren.
Dan krijg je de keuze om op 'Enter' te drukken (opnieuw proberen) of 'Escape' (bestand overslaan).
Dan druk ik steeds op enter maar tussen 80 - 100 % krijg ik een donkerblauw beeld te zien met witte letters met daarop wat tekst(de tekst verschilt steeds per keer), soms staat er iets van dat ik alle hardware moet nalopen, en soms dat de windows installatie niet goed verlopen is ofzo.
Windows98 installeren werkt ook niet, en heb even Win XP Prof van iemand geleend, werkte ook al niet.
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd zoals ;
Mijn oude HD erin gezet
Oude videokaart erin gezet
DVD rom spelers gewisseld
Tot nu toe zonder succes.
Hebben jullie misschien een suggestie?
AMD64 Athlon 3200 +
Asrock K8S8X SIS 755 Socket 754 Moderboard
2 x Kingston DDR 512 MB
Maxter Diamon 160 Gig, 7200 rpm
Antec kast + 350 Watt voeding
Liteon DVD rom speler
Aopen cd writer
Radeon 9800Pro
Wil ik XP Home Edition installeren dan geeft hij (als hij die setup bestanden naar de windows mappen kopiert) een foutmelding bij willekeurige bestanden dat hij ze niet kan kopieren.
Dan krijg je de keuze om op 'Enter' te drukken (opnieuw proberen) of 'Escape' (bestand overslaan).
Dan druk ik steeds op enter maar tussen 80 - 100 % krijg ik een donkerblauw beeld te zien met witte letters met daarop wat tekst(de tekst verschilt steeds per keer), soms staat er iets van dat ik alle hardware moet nalopen, en soms dat de windows installatie niet goed verlopen is ofzo.
Windows98 installeren werkt ook niet, en heb even Win XP Prof van iemand geleend, werkte ook al niet.
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd zoals ;
Mijn oude HD erin gezet
Oude videokaart erin gezet
DVD rom spelers gewisseld
Tot nu toe zonder succes.
Hebben jullie misschien een suggestie?