Toon posts:

Mozilla Thunderbird e-mailclient is f*ing traag!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is iedereen zo geweldig in z'n sas met Thunderbird? Ik ben er nu een week mee aan de gang omdat Outlook Express gewoon onveilig is en ik Eudora lelijk vind, maar Thunderbird is ook niet alles: als ik een berichtje typ vraagt dat 30 procent cpu-tijd van mijn PIII 1 Ghz, en lijken er enkele milliseconden te zitten tussen een letter typen en de letter zien op je scherm. Sowieso lijkt alles in Thunderbird wat trager als in bijvoorbeeld OE. Aangezien eigenlijk iedereen op het net erg te spreken is over Thunderbird zal ik wel iets fout doen, maar wat?

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 14:47:
Aangezien eigenlijk iedereen op het net erg te spreken is over Thunderbird zal ik wel iets fout doen, maar wat?
Je bent kritisch, dat doe je fout :+

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Verder nog speciale dingen/specs?

Ik heb namelijk helemaal nergens last an, je zou de load bijvoorbeeld eens met die van Netscape (6.x of 7.x) of Mozilla moeten vergelijken... dan is Thunderbird echt snel hoor, zeker als je een PIII 1 GHz draait, zou ie snel moeten zijn...

Dus kun je iets specifieker zijn? Welke versie gebruik je? de laatste release 0.5 of een nightly?

Aurë Entuluva!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de laatste build, en heb er nu een nieuw probleem bij: hij wil mijn berichten niet opslaan in de directories die ik daarvoor aangeef, maar blijft steeds alles weer terug-kopiëren naar zo'n vage Identities folder ergens in de Documents & Settings folder.

Ik baal er wel van, omdat ik echt van Outlook Express af wil, en Opera M2 geen optie is (want wil mijn oude messages niet importeren), noch Eudora (lelijk). Misschien Pegasus eens proberen, maar liever wil ik de problemen met Thunderbird oplossen...

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 19:27

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb Mozilla Thunderbird 0.5 (20040207) en ik kan mijn email gewoon opslaan waar ik wil....
Als ik op een mail click en save as... neem zet ie ze neer waar ik wil.

edit: ik zie dat jij TB ook traag vind, geen last van hier. Zeker niet trager dan OE (eerder sneller)! Tenminste op mijn pc.....

[ Voor 29% gewijzigd door Magic666 op 20-04-2004 07:33 ]

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:05
The Bat heeft een iets snellere interface, maar is niet free.
Pagina: 1