Alternatieve thermal (adhesive)

Pagina: 1
Acties:

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:37

DaWaN

'r you wicked ??

Topicstarter
Ik heb hier nu een videokaart liggen met mem blokjes, maar ik heb hier dus geen koelpasta meer (opgegaan :( ) Maar ik moet nu dus ff die mem blokjes erop doen. Maar ik heb geen koelpasta of thermal adhesive. Dus ik denk dat ik er maar tandpasta met op de punten secondelijm doe, of gaat dat niet werken? Ik heb hier ook nog Epoxylijm en Helde Contactlijm, geleid dat warmte? De blokkies moeten er nu op....

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 16:10

Syzzer

Prutser

Tandpasta werkt, voor een paar dagen. Daarna droogt het uit en gaat het isoleren...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Voor koelblokjes lijmen gebruik altijd koelprut in het midden en 4 of 2 punten van de chip (ligt aan het oppervlak er van) seconde lijm.

Werkt prima en zit stevig vast.
---------EDIT
Oeps, je hebt geen koelprut meer. Je kan ook wel zonder koelprut, *maar* dan moeten beide oppervlakten heel erg vlak zijn. En dat kan dus niet, omdat er ook nog lijm tussen zit. :( Noja....

[ Voor 39% gewijzigd door PD2JK op 18-04-2004 14:50 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Topicstarter
Prutz0r schreef op 18 april 2004 @ 14:47:
Voor koelblokjes lijmen gebruik altijd koelprut in het midden en 4 of 2 punten van de chip (ligt aan het oppervlak er van) seconde lijm.

Werkt prima en zit stevig vast.
Ja maar dat is net het probleem, ik heb geen koelprut meer :(

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
AMD Mafkees schreef op 18 april 2004 @ 14:49:
[...]

Ja maar dat is net het probleem, ik heb geen koelprut meer :(
Dan wacht je tot morgen en haal je gewoon voor 5 euro wat pasta. Dat ene dagje kan je toch wel wachten.

dikzak

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:38
Ik zou écht dat ene dagje ff wachten hoor... Zonder koelprut heb je niks aan je memblokjes.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Tandpasta lijkt me echt heel erg riskant :X Zonder koelpasta of iets dergelijks word het een moeilijk verhaal.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Als je memsinks gaat plakken wil je blijkbaar hoger oc-en. Endan ga je tandpasta gebruiken :? hele effect straks weg.

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Gebruik altijd goede pasta. Anders kan de memchip z'n warmte niet kwijt en is het resultaat dus slechter dan zonder memsinks. Doe het goed of doe het niet!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als je blijkbaar toch je kaart wilt mollen, kun je 'm ook nu vast aan mij geven? Kun jij morgen weer een nieuwe halen :z

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

esox-oc

atec

ik ben van plan om een amd heatsink doormidden te zagen en dan als geheugen koeling voor mijn 9600 pro te gaan gebruiken, kun je dat echt doen met wat arctic silver 5 en een druppel seconde lijm? zoja dan zou dat fijn zijn dan hoef ik geen thermal adhesive te kopen a 10 euro's

http://specs.tweak.to/10443

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

esox-oc schreef op 18 april 2004 @ 19:00:
ik ben van plan om een amd heatsink doormidden te zagen en dan als geheugen koeling voor mijn 9600 pro te gaan gebruiken, kun je dat echt doen met wat arctic silver 5 en een druppel seconde lijm? zoja dan zou dat fijn zijn dan hoef ik geen thermal adhesive te kopen a 10 euro's
Ja, heb hier een groot socket7 blok op een voodoo3 2000 zitten. Vier kleine druppeltjes bison seconde lijm in de hoekjes was voldoende.

Wel koelpasta gebruiken om de oneffenheden van het oppervlak weg te werken he. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Topicstarter
Prutz0r schreef op 18 april 2004 @ 19:23:
[...]

Ja, heb hier een groot socket7 blok op een voodoo3 2000 zitten. Vier kleine druppeltjes bison seconde lijm in de hoekjes was voldoende.

Wel koelpasta gebruiken om de oneffenheden van het oppervlak weg te werken he. :)
ZUCHT, dat heb ik dus niet (koelpasta) Dus ik w8 wel tot morgen :(

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

lol, ik reageerde op esox-oc hoor :P
Jou heb ik al een reply gegeven :D

Pagina: 1