Toon posts:

Behringer UB1222FX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zeer binnenkort deze mixer gaan aanschaffen, ik heb alleen 1 vraagje. Ik heb de hele gebruiksaanwijzing gelezen maar daar stond het niet, of niet duidelijk om antwoord te geven op deze vraag:

Op deze mixer zitten zoals je ziet, 99 effecten:
Afbeeldingslocatie: http://www.behringer.com//UB1222FX-PRO/UB1222FX_top.jpg

Nu is mijn vraag, kun je per microfoon kanaal, een ander effect geven?

Dus bijvoorbeeld op een drumstel:

- Snare (1 microfoon) - reverb
- Tom 1 (1 microfoon) - flanger
- Bass (1 microfoon) - chorus.

Is dit mogelijk op deze mixer?

Bij voorbaat dank :)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 14:38:
Ik wil zeer binnenkort deze mixer gaan aanschaffen, ik heb alleen 1 vraagje. Ik heb de hele gebruiksaanwijzing gelezen maar daar stond het niet, of niet duidelijk om antwoord te geven op deze vraag:

Op deze mixer zitten zoals je ziet, 99 effecten:
[afbeelding]

Nu is mijn vraag, kun je per microfoon kanaal, een ander effect geven?

Dus bijvoorbeeld op een drumstel:

- Snare (1 microfoon) - reverb
- Tom 1 (1 microfoon) - flanger
- Bass (1 microfoon) - chorus.

Is dit mogelijk op deze mixer?

Bij voorbaat dank :)
nee

Alles kan stuk.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:09
Nop, gaat niet. Je kunt 1 effect aanzetten, waaraan NIKS in te stellen is. IMHO moet je dat ding voor de effecten al NIET kopen.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik koop hem ook niet alleen voor de effecten, vooral voor de uitbreidingen, zoals surround sound, voice cancellation, meer XLR ingangen en dus de effecten, we gebruiken nu de 1202 van behringer.

• Wormaap
Ik kan je btw de UB2222 van harte aanraden ;) 'K gebruik'm zelf en hij's best wel ok :P Alleen de FX op de mixer kun je het best gewoon totaal niet gebruiken, hoogstens een gate ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Mja effecten zijn gewoon leuk om mee te plaren en misschien zit er wel iets tussen wat we kunnen gebruiken.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dit is echt ene beginnersdingetje.. wel ok ..daar neit van...behringer wordt steeds beter merk ik.. op verschillende marktsegmenten

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, ik hoor wel vaker dat Behringer echt een b-merk is enzo, maar ik heb niets van Behringer wat me niet bevalt.

• Wormaap
Behringer is gewoon geen onaardig spul, als je écht beter wil, ben je meteen 3 keer zoveel kwijt :P

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

3x meer weet ik niet.. maar ze hebben een tijd we wat rotspul uitgebracht... de mengtafels vind ik eprsoonlijk nog steeds niet super.. maar hun gitaargear en effecten enzo zijn zwaar ok..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:54

w00Dy

Make soap, not war

Gitaarwerk schreef op 18 april 2004 @ 14:58:
dit is echt ene beginnersdingetje.. wel ok ..daar neit van...behringer wordt steeds beter merk ik.. op verschillende marktsegmenten
idd, ze gaan nl. preciezer kopiëren.

• Wormaap
Gitaarwerk schreef op 18 april 2004 @ 15:30:
3x meer weet ik niet.. maar ze hebben een tijd we wat rotspul uitgebracht... de mengtafels vind ik eprsoonlijk nog steeds niet super.. maar hun gitaargear en effecten enzo zijn zwaar ok..
De gitaargear van Behringer vind ik juist vreselijk. Alleen de Ultrastack 4x12 met Jensen speakers schijnt niet onaardig te zijn (225 euri in Duitsland :)) maar voor de rest zijn het slechte Line6 kopieën waar vaak veel ruis inzit :(

Pagina: 1