Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
Verwijderd
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
Even zijn zin goed lezen hij bedoelt: Is er niet iemand in Gouda die denkt dat zijn geheugen dit aankan, oftewel wel in Gouda !Op maandag 18 december 2000 18:10 schreef icje het volgende:
why persee niet in gouda in de buurt als ik vragen mag:?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
misschien dat het overgeklokt nog wel wat hoger wil
Moet je je pll gaan kewlen toch:?Op maandag 18 december 2000 19:09 schreef Black_Adder het volgende:
Ik haal met siemens (infineon) 166mhz cas2alleen me cpu loopt niet stabiel
(me cpu wel maar pll-chip op mobo niet)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
* _mARCO_ heeft waarschijlijk mazzel met M-tec 6 ns stabiel op 154 Mhz 3-2-2.
Check je mail trouwens even, Martinus.
P.S. Demoniac -> Je nieuwe sig is best wel flex. ('k Heb ze ook gezien gisteravond, in tijden niet zo gelachen)
sigloos
Ik heb net M-Tec 6ns 128mb reep gekocht. Sisoft Sandra zegt dat het 333 geheugen is. En dat geloof ik wel want op CAS2 krijg ik blauwe schermen en spontane reboots en 3Dmark2k loopt vast etc. FSB verhogen wil ook al niet lukken....105 geeft blauwe schermen etc. 103 ook! Nee, dit M_Tec valt mij vies tegen.
Mag het van me overkopen voor F200,-
Systeem: Abit KT7, Duron 600@1000, etc.
Vcore 1.89V, IO 3.5V
Probeer trouwens ook eens de I/O-spanning wat te verhogen, zou ook kunnen helpen.
sigloos
Verwijderd
waar woon je? stuur ff email!Op maandag 18 december 2000 23:07 schreef razoon het volgende:
nou ja jongens, ik moet jullie teleurstellen.
Ik heb net M-Tec 6ns 128mb reep gekocht. Sisoft Sandra zegt dat het 333 geheugen is. En dat geloof ik wel want op CAS2 krijg ik blauwe schermen en spontane reboots en 3Dmark2k loopt vast etc. FSB verhogen wil ook al niet lukken....105 geeft blauwe schermen etc. 103 ook! Nee, dit M_Tec valt mij vies tegen.
Mag het van me overkopen voor F200,-
Systeem: Abit KT7, Duron 600@1000, etc.
Vcore 1.89V, IO 3.5V
Verwijderd
bel dane-elec op (grootste geheugenleverancier van europa, en wereldwijd nr 3!) vraag naar justin die werkt daar op de technische dienst, hij heeft erg veel verstand van geheugen en hij kan het je precies uitleggen welk geheugen het eventueel aan kan.
tel heb ik niet zo bij de hand maar ze hebben een vestiging in nederland zitten dane elec memories!
Verwijderd
dus volges mij is dat 200MHz
binnenkort eens testen..
greetz Roger
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342