XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
http://story.news.yahoo.c...n_border&cid=540&ncid=716
www.rtl-z.nl crashed altijd direct bij binnenkomst. tweakers.net crashed helemaal niet.
[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 18-04-2004 14:21 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
geeft ie nog iets van een foutmelding ofzo of bevriest echt je hele pc "as in the old days met win 98"
van de problemen opgelost.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
IE crashed totaal, niet alleen de actieve pagina maar ook alle andere paginas die open staan verdwijnen.
Ik krijg het standaard crash window:"Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Met een error report waar ik niets uit kan opmaken.
Toevallig, die 2 sites werken zo ongeveer op 50% van de PC's bij ons op school niet (altijd dezelfde PC's waarop het fout gaat, terwijl ze hardwarematig én softwarematig identiek zijn).dadj schreef op 18 april 2004 @ 14:20:
een van de websites die 90% van de tijd crashed zijn de nieuws paginas van yahoo.com de homepage zelf niet maar wel de nieuwe artikelen.
http://story.news.yahoo.c...n_border&cid=540&ncid=716
www.rtl-z.nl crashed altijd direct bij binnenkomst. tweakers.net crashed helemaal niet.
Dat zijn NT4 systemen met IE5.5...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
ik draai XP btw. alles was ok tot een paar weken terug.
ik heb IE totaal opnieuw geinstalleerd en dus ook alle plugins, nix helpt so far.
het uitgebreide error-report gef me geen bruikbare feedback.
ik had t vermoeden dat zonealarm er mee te maken heeft maar zonder ZA gebeurt het ook..
[ Voor 3% gewijzigd door dadj op 19-04-2004 16:15 ]
[ Voor 22% gewijzigd door dadj op 19-04-2004 16:20 ]
nee dat is t ook niet: 3.GHzIntel en 1Gb geheugen..curry684 schreef op 19 april 2004 @ 16:23:
Alle pagina's die je noemt doen het hier onder IE6 perfect... mag ik vragen naar de configuratie van de computer waarop dit optreedt? Heb je toevallig verdomd weinig geheugen beschikbaar oid?
ik draai XP Pro (official version)
[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 19-04-2004 16:28 ]
Misschien kan je eens proberen SFC /SCANNOW te draaien. Hiermee worden alle belangrijke systeembestanden weer terug gezet.
Wat ook kan werken is SP1 opnieuw installeren.
Ik neem ook aan dat je een virusscanner draait? Zoja welke?
Als je norton hebt kan het zijn dat script blocking roet in het eten gooit.
Deïnstalleer norton (als je die draait) en probeer het nog eens.
Soms werken sommige sites wel in Windows Explorer, terwijl ze in Internet Explorer crashen. Vaag, gezien beide apps dezelfde engine gebruiken. Als dit het oplost denk ik toch sterk aan IE toolbar addons / spyware.
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
activeX componenten verwijderd en script blocking uitgezet.. helaas..maakt geen verschil.. norton uninstallen heb ik slechte ervaringen mee. kan ik nu ff niet mee experimenteren wegens werk.Coolhva schreef op 19 april 2004 @ 16:47:
Heb je ook al je activeX componenten verwijderd uit IE?
Misschien kan je eens proberen SFC /SCANNOW te draaien. Hiermee worden alle belangrijke systeembestanden weer terug gezet.
Wat ook kan werken is SP1 opnieuw installeren.
Ik neem ook aan dat je een virusscanner draait? Zoja welke?
Als je norton hebt kan het zijn dat script blocking roet in het eten gooit.
Deïnstalleer norton (als je die draait) en probeer het nog eens.
SFC /SCANNOW draaien heeft ook niet geholpen... darn
[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 19-04-2004 17:20 ]
3 JavaScript errors.Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80004002 (NS_NOINTERFACE) [nsISupports.QueryInterface]" nsresult: "0x80004002 (NS_NOINTERFACE)" location: "JS frame :: chrome://global/content/alerts/alert.js :: prefillAlertInfo :: line 69" data: no]
Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80004002 (NS_NOINTERFACE) [nsISupports.QueryInterface]" nsresult: "0x80004002 (NS_NOINTERFACE)" location: "JS frame :: chrome://global/content/alerts/alert.js :: prefillAlertInfo :: line 69" data: no]
Error: pp331607.document has no properties
Source File: http://ad.nl.doubleclick....;sz=468x60;pos=top;tile=1?
Line: 7
Adblocker ergens draaien toevallig?
heb geen adblocker draaien. die van zonealarm staat uit. gebruik alleed die in de google bar. deze uninstallen maakte ook niets uit.
[ Voor 17% gewijzigd door dadj op 19-04-2004 18:16 ]