Toon posts:

Canal+ Decoder lenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn ouders zijn een maand op vakantie en ik heb hun Canal+ decoder even bij mij thuis neergezet. Alleen geeft hij gestoord beeld en een fout 'E4'. Weet iemand hoe je de canal+ zenders erin kan her-programmeren (bijvoorbeeld op nummer 3 en 4)? Ik neem aan dat deze zenders per gemeente verschillen, alleen ik krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt, over een half uurtje begint Ajax :P _/-\o_

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
op de afstandsbediening zitten een paar gekleurde knopjes, met van die tekens die je ook op tv afstandsbedieningen hebt.

zet eerst de decoder op kanaal 3 en probeer dan een van die knopjes, dan kun je zoeken per frequentie (je ziet ook de reguliere kanalen voorbij komen)
dan heb je ook zo'n knopje dat de kanalen vastzet in het geheugen (ik geloof met een dergelijk logootje ->.<- )

Ik heb hem zelf al een tijdje niet meer, maar het is echt super simpel, werkt net als een tv afstellen.

Verwijderd

Topicstarter
Zo ver was ik al, alleen als ik dan canal+ vind blijft het half-gecodeerd en verschijnt na een paar seconden weer de "E4" melding :'(

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
hmmmm... weet je zeker dat het abonnement betaald is?

Verwijderd

Staat me vaag bij dat de Canal+ kanalen op 1 en 2 moeten staan.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

Je mist niet zoveel hoor, t staat 1-1 voor RBC :+ als je t nog niet wist(* RSpliet loves proefabonnement @ Digitenne :)).

Maarehh... misschien helpt dit: http://www.canalplus.be/nl/corporate/hulp.asp?SCT=abonc

[ Voor 36% gewijzigd door RSpliet op 18-04-2004 15:05 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Pagina: 1