Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Ik heb niet dezelfde problemen gehad, maar een refreshrate van 60Hz is niet zo gezond. Dan heb ik ook wel eens last van wazige letters en krijg ik binnen een mum van tijd koppijn. Ik zou je refreshrate iig op 75Hz of hoger zetten.
Verder zou ik niet weten hoe je dit probleem zou kunnen oplossen, heb je wel de nieuwste drivers?
Verder zou ik niet weten hoe je dit probleem zou kunnen oplossen, heb je wel de nieuwste drivers?
De refreshrate kan bij deze resolutie niet hoger dan 60 Hz
Verder heb ik de allernieuwste drivers van men ATi en Samsung geïnstalleerd.
Maar nog geen resultaat
Maar nog geen resultaat
Misschien moet je je beeldscherm gewoon omruilen als je em net nieuw hebt. Dat is wel vaker zo bij nieuwe beeldschermen, dan mankeert er iets aan. Er zit altijd garantie op, dus gewoon morgen even naar de leverancier stappen.
Tijd, een getikt verzinsel. Leuk om aan de muur te hangen.
Jah, mss ook maar het beste om te doen.
Thanx voor de tips
Thanx voor de tips
Dat dacht ik dus ook al
Maar goed, ik ga toch terug naar waar ik em vandaan heb 
Wilde alleen even weten of er meer mensen problemen hadden gehad met dit scherm.
Iig bedankt
Wilde alleen even weten of er meer mensen problemen hadden gehad met dit scherm.
Iig bedankt
Mja, 1024x768 @ 85Hz is toch echt het maximale wat je uit dat ding haalt, tis niet voor nix een low-budget monitor.
1280x1024 @ 60Hz is gewoon absoluut niet aan te raden. Een tussenweg kan je dan nog vinden op 1152x864 @ 75Hz.
Al met al, welke resolutie je dat ding op opvoert, hij hoort ten allen tijde scherp te zijn. Alleen als je aan de focus hebt zitten klooien in de menu's is dat een ander verhaal.
1280x1024 @ 60Hz is gewoon absoluut niet aan te raden. Een tussenweg kan je dan nog vinden op 1152x864 @ 75Hz.
Al met al, welke resolutie je dat ding op opvoert, hij hoort ten allen tijde scherp te zijn. Alleen als je aan de focus hebt zitten klooien in de menu's is dat een ander verhaal.
Het vaagste van dit hele verhaal is dat de monitor het nu ineens weer helemaal goed doet
Najah, iig iedereen hartstikke bedankt voor de nuttige replies
Najah, iig iedereen hartstikke bedankt voor de nuttige replies
Pagina: 1