Ik heb een map D:\FTP met daarin de mappen ROOT, UL en DL
Ik heb in Guildftp 4 groepen aangemaakt; uploaders, downloaders, beide en admin.
Bij system zet ik mijn root directory door "Local path" D:\FTP\ROOT te maken, met "virtual path" /.
Alle gebruikers die inloggen krijgen dit als eerste te zien. Dat wil ik ook
Dan maak ik bij uploaders een directory aan D:\FTP\UL, met virtual path /upload.
Dit doe ik ook bij downloaders maar dan met download enz.
Ik geef ze iig allemaal de rechten om te listen en de uploaders om te writen en de downloaders om te readen enz.
Maar als ik dan inlog als bv upload of download (of admin) dan kom ik alleen maar terecht in m'n root, maar er verschijnt geen map "upload"
Ik snap er echt niks meer van, want (dat denk ik iig
) doe het echt allemaal goed, zoals het beschreven staat op http://www.guildftpd.com/html/frm-basic-setup.htm
Iemand een idee wat ik fout doe?
Ik heb in Guildftp 4 groepen aangemaakt; uploaders, downloaders, beide en admin.
Bij system zet ik mijn root directory door "Local path" D:\FTP\ROOT te maken, met "virtual path" /.
Alle gebruikers die inloggen krijgen dit als eerste te zien. Dat wil ik ook
Dan maak ik bij uploaders een directory aan D:\FTP\UL, met virtual path /upload.
Dit doe ik ook bij downloaders maar dan met download enz.
Ik geef ze iig allemaal de rechten om te listen en de uploaders om te writen en de downloaders om te readen enz.
Maar als ik dan inlog als bv upload of download (of admin) dan kom ik alleen maar terecht in m'n root, maar er verschijnt geen map "upload"
Ik snap er echt niks meer van, want (dat denk ik iig
Iemand een idee wat ik fout doe?