Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
[ Voor 59% gewijzigd door UTM op 18-04-2004 13:26 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Maar hoe moet de beste TS gaan scannen op spyware en/of virus (kan wel een dos scanner gebruiken). Volgens mij is het gewoon een of ander configuratie probleem, heb je ook een programma geinstalleerd vlak voor de problemen kwamen?. Kan je in de veilige modus komen?, zo ja maar kan ff een nieuwe gebruikersaccount aan.
Kan niet virusscannen, omdat ik niks kan openen. Maar ik zal het zaakje eens lezen.w03f schreef op 18 april 2004 @ 13:21:
waarschijnlijk is jouwn pc besmet met spyware. Dit soort irritantje 'proggies' zorgen voor veel overlast. Scan je computer eens met bv: adaware of spybot. Check dit eens voor zeer goeie uitleg: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] Het kan ook zijn dat je pc besmet is met een virus, zorg dat je scanner uptodate is en scan je systeem nog een keer. Check ook dit: Beveiliging en Virussen - FAQ
Zal ik eens proberenWestereen schreef op 18 april 2004 @ 13:21:
Dit heb ik ook al us gehad, gewoon geen enkel programma wou bij mij starten (was een zelf-bouw pc) enigste wat holp bij mij was: tijdens het opstarten f8 indrukken en dan "laatste juiste bekende configuratie terug zetten"
Ik kan niet on-line, kan niks opstarten.GreenthumB schreef op 18 april 2004 @ 13:23:
Dit riekt naar een virus, scan eens met een online virusscanner.
www.housecall.antivirus.com
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mischien in veilige modus opstarten en dan scannen?Zerora schreef op 18 april 2004 @ 13:31:
[...]
Kan niet virusscannen, omdat ik niks kan openen. Maar ik zal het zaakje eens lezen.
[...]
Zal ik eens proberen
[...]
Ik kan niet on-line, kan niks opstarten.
GreenthumB schreef op 18 april 2004 @ 13:38:
kijk anders even in dit topic .
.exe niet meer herkend in XP
Euhm heb jij de topicstart wel gelezen
Heb je niet ergens een image staan??? En anders kan je toch altijd je hd even in een andere computer hangen en hem dan scannen voor virussen, want daar lijkt het sterk op!
je verwijst naar een topic waar het gaat over een foutieve register instelling... Wat ik hier zo lees is dat hier niet het geval (toipicstart is nogal summier), want hij kan helemaal GEEN programma's openen. Das toch zeker anders... maaruh
MM volgens mij lees jij niet goed.......GreenthumB schreef op 18 april 2004 @ 14:11:
[...]
offtopic:
je verwijst naar een topic waar het gaat over een foutieve register instelling... Wat ik hier zo lees is dat hier niet het geval (toipicstart is nogal summier), want hij kan helemaal GEEN programma's openen. Das toch zeker anders... maaruhtis zondag he
Het betreft hetzelfde probleem.
Ik doe nog even een spy/ad-ware scan en een virusscan en dan is het voorlopig weer goed.
Het lijkt wel dat mijn pc ermee op houd op het moment dat ik photoshop cs gewerkt hebt.
Het kan natuurlijk ook nog steeds een virus zijn. (ben nog niet toe gekomen aan een virusscan).
Altijd wel handig jah, scannen met up - to - date virusscannersZerora schreef op 19 april 2004 @ 22:23:
Ik ga eerst maar eens mijn virus scanner updaten en scannen voor ik een recovery cd erin pleur.
Daarom zeg ik ook dat je goed moet lezen, het is ook een virus .Zerora schreef op 20 april 2004 @ 14:52:
GreenthumB, wat jij vertelt had zelf ook al aan gedacht en dat is het dus niet. Het is volgens mij een virus.
Sorry. ik was over iets heen gelezen.GreenthumB schreef op 20 april 2004 @ 15:34:
[...]
Daarom zeg ik ook dat je goed moet lezen, het is ook een virus .
Zal mn pc vannacht laten scannen.
VannachtZerora schreef op 20 april 2004 @ 15:39:
[...]
Sorry. ik was over iets heen gelezen.
Zal mn pc vannacht laten scannen.
[ Voor 10% gewijzigd door Strikie op 20-04-2004 22:59 ]