Toon posts:

nieuwe hardware battlefield (1942/vietnam) supertraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bikkels,

heb nieuwe hardware :

motherboard :Asrock P4VT8
ram : 2x 512MB DDR 400 Transcend
cpu : Intel P4 2.8Ghz FSB-800 S478
gfx : Connect3d Ati Radeon 9800 PRO standaard

directx 9.0b
catalyst 4.4 drivers
windows xp ( fresh install)

nu het volgende :

bij het spelen van Battlefield (Vietnam en 1942) draait alles de 1e paar minuten soepel,foutloos en snel ...maar daarna word alles steeds langzamer totdat het het spel bijna stilstaat ( de computer hangt niet)...ik heb ook geen problemen met raar beeld of dat ik door gebouwen heen kan kijken , maar het spel staat gewoon bijna stil. De cpu staat af en toe op 100%

iemand zelfde ervaringen?

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07-2025
ATI 9800 problemen:
EA techsupport vermeldt dat als je grafische problemen hebt met deze videokaart dat je dan zeker moet zijn dat je custom settings keuzevakje NIET is geselecteerd! Wees er ook zeker van dat je de opties hebt ingesteld op door applicatie laten beheren of iets in deze trend.
maar waarschijnlijk heb je dit algedaan want ik heb dit uit de BFV faq ;)

- Specs -

Verwijderd

Zorg ook dat je op de achtergrond geen andere software heb draaien. Dus doe ook een virus/spyware scan.

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Misschien je geluid?

Probeer eens het geluid op hardwarematig te gooien en in directx op volledige versnelling te gooien.

Ter controlle kan je het geluid ook in het geheel uitzetten.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• Viking_warlord
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42
Heb het zelfde probleem gehad, alles opeens heel traag. Wat ik ook deed instellingen geluid omlaag of beeld niks hielp.
Bleek dat ie een gebrek had aan virtueel gehuegen. Dit bleek uiteindelijk te komen mijn catalyst driver, weet niet meer welke het was.