Ik heb een GeForce FX 5200 en wil met Nvidia via m'n TV-out een link maken naar m'n TV. Helaas heeft die maar 1 scart-uitgang, waar m'n DVD speler al aan hangt. Ik heb wel een scart-split kabel met zo'n adapterblokkie, maar daarbij krijg ik de kleuren op m'n TV niet goed voor mekaar. Op m'n DVD speler zit wel een ingang voor m'n TV-out kabeltje (geel stekkertje) maar daar staat "Video Out" onder. Kan ik via m;n DVD speler connectie maken met de TV, of is dat onmogelijk?
Je wilt een Video OUT gaan gebruiken als INPUT vanaf je pc? Nee dat gaat niet werken, die dvd speler heeft gewoon een aatal verschillende uitgangen. Wil je ze er allebei tegelijk aan hangen zal je toch met zo'n splittertje aan de gang moeten.
Daar was ik al bang voor... helaas krijg ik super gare kleuren van m;n desktop als ik m'n DVD speler en videokaart tegelijk aan die splitterkabel heb hangen (en de DVD speler staat uit). Zijn daar misschien oplossingen voor die beter werken dan het geklooi met instellingen van Nvidia?
Je hebt van die kastjes die fysiek schakelen, dan laat ie of alleen de ene door of de andere. Moet je meestal een knopje voor indrukken. Dan stuurt ie gewoon pin voor pin door wat ie binnen krijgt, dan zou ie gewoon hetzelfde moeten zijn alsof je hem direct aan hebt gesloten. Heb je dan ook gare kleuren?
Dat zou wel een prima oplossing zijn, maar zo'n ding heb ik nu niet in huis. Ik vroeg me af hoe anderen met maar 1 scart-ingang op de TV dit hebben opgelost. D'r zullen toch wel meer mensen hier problemen mee hebben...
Ik heb al tijden geen tv meer gezien met maar 1 scart ingang....maar zo'n kastje werkt echt handig. Moet iets van 10 euro kosten bij een elektrozaak....Of je moet zelf steeds de kabels verwisselen achter de tv...moet ook niet onoverkomelijk zijn....
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik heb pas een nieuwe TV gekocht, Sharp, bij Megapool nog wel.. 
Daar zit maar 1 scart uitgang op. Ik ga binnenkort wel ff zo'n kastje halen. Maar niet bij Megapool.
Daar zit maar 1 scart uitgang op. Ik ga binnenkort wel ff zo'n kastje halen. Maar niet bij Megapool.
Pagina: 1