[printer]Hp zonder cartridges? het moet niet gekker worden

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Ik had voor iemand een pc'tje samengesteld en in elkaar gebouwd. Daar moest een budgetprinter bij. Ik dus een hp 3550c besteld. Ga ik de pc afleveren, zitten er tot mijn grote verbazing geen inktcardridges bij, sta je daar met je mond vol tanden. Is dit normaal, (ik vind het een zeer ongepaste strategie dan).

Naast het niet erbij leveren van een usb kabel, beginnen ze dan nu ook te bezuinigen door geen cartridges bij te leveren?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denk eerder dat het een foutje is. Maar als het goed is zit er iets bij waar op staat wat er allemaal bij hoort te zitten. Dus even daarop kijken en je weet het. :)

Geen kabel kan ik me voorstellen, maar geen inktcardridges ?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Volgens de HP site moet dit erin zitten:
Inbegrepen hardware en software
hp deskjet 3550 printer, hp nr. 27 zwarte inktcartridge, hp nr. 28 drie-kleuren inktcartridge, voedingsmodule en netsnoer, printersoftware op cd-rom (voor Microsoft® Windows® en Macintosh besturingssystemen), naslaggids, installatieposter
Dus er horen wel inktcartridges bij te zitten.. Misschien is het een printer die ze in de winkel getest hebben of aan een klant hebben laten zien en vergeten zijn de cartrdiges er weer terug in te doen.. Dus gewoon ff bellen met de winkel waar je dat ding gekocht hebt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ja, die inkjetprintermarkt is een raar wereldje. In dat low budget segment is een setje cartridges vaak duurder dan de printer zelf.

Verwijderd

Ik vind het al vreemd genoeg dat er geen USB kabeltje bijzit. Inktpatronen niet inbegrepen kan ik me nog wel voorstelen :)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:03

Martijn02

/* No Comment */

Een vriend van mij kocht op de HCC-dagen ook een dergelijke printer maar dan met alleen de kleuren-, of de zw/w-cardridge (ik weet even niet precies welke). Dat werd hem er toen door de verkoper wel netjes bijgezegd enzo. En al met al was hij nog best goedkoop uit. Ik heb me er toen ook al over verbaast, de doos zag er niet uit alsof hij al was opengemaakt...

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
ga ik morgen de winkel even bellen, komt dan wel goed denk ik want ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met ze gehad. En anders ga ik de hp benaderen. Bedankt voor de snelle info!

Verwijderd

in de mediamarkt heb ik ze ook al zonder gezien...

ik geloof dat die witte altijd zonder cartridge is en die blauwe altijd met
(meer zelfs; ik zie geen ander verschil)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 12:49:
in de mediamarkt heb ik ze ook al zonder gezien...

ik geloof dat die witte altijd zonder cartridge is en die blauwe altijd met
(meer zelfs; ik zie geen ander verschil)
bron hp site zie ik nu:

hp deskjet 3550 printer, hp nr. 27 zwarte inktcartridge, hp nr. 28 drie-kleuren inktcartridge, voedingsmodule en netsnoer, printersoftware op cd-rom (voor Microsoft® Windows® en Macintosh besturingssystemen), naslaggids, installatieposter

Dus ze horen er wel bij, zal wel wat fout gegaan zijn..... Kan me ook niet herinneren dat die naslaggids en installatie poster erbij zaten.

[ Voor 6% gewijzigd door zandpaddo op 18-04-2004 12:59 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zandpaddo schreef op 18 april 2004 @ 12:58:
[...]
Ik wil niet zeiken of zo, maar lees jij je eigen topic wel goed?

FlipFluitketel zette dit in het begin al hier neer. ;)
[rml]FlipFluitketel in "[ printer]Hp zonder cartridges? het moet ..."[/rml]

[ Voor 7% gewijzigd door Br@m op 18-04-2004 13:11 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

ik ben er vrij zeker van dat deze printer steeds zonder cartridges gelevert word
http://h20015.www2.hp.com...&pagetype=hpdeskjet375035

bij nader inzien noemt die 3320

weet je zeker dat je deze niet te pakken gekregen hebt?

als je inderdaad de 3550 hebt moeten er inderdaad cartridges bij zitten, ik heb die namelijk ook al een paar keer geinstalleerd

wat natuurlijk ook kan is dat de winkel een onvolledig product verkoopt en daardoor lagere prijzen kan vragen. (of dat legaal is weet ik niet)
of een vergissing...
of een of andere oem-versie (lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Br@m schreef op 18 april 2004 @ 13:10:
[...]

Ik wil niet zeiken of zo, maar lees jij je eigen topic wel goed?

FlipFluitketel zette dit in het begin al hier neer. ;)
[rml]FlipFluitketel in "[ printer]Hp zonder cartridges? het moet ..."[/rml]
Sorry (stom stom stom), ik had zijn post wel gelezen, maar zijn qoute niet, ik dacht dat dat van mij geqoute was. Ik houd voortaan mijn ogen beter open! 8)7.

En ik heb 100% zeker een 3550 besteld en ontvangen, en als het een oem versie ofzo is zijn ze toch verplicht dat op de site erbij te zetten, dat staat er dus niet bij. Wel dat er geen usb kabel bij zit (wat algemeen bekend is bij hp's ondertussen).

[ Voor 3% gewijzigd door zandpaddo op 18-04-2004 14:20 ]

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
winkel gebeld, blijkt landelijk probleem te zijn wat hp weigert op te lossen. Gevolg printer retouren en ander model kopen, dus mocht je een 3550 willen kopen, maak de doos van te voren even open en controleer op cartridges!
Pagina: 1