Hotmail lezen vanuit MSN vraagt steeds om wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 21:32
Ik zit nu een paar weken met een probleempje wat nogal lastig is. Als ik een nieuwe mail bininnen krijg, zie ik dat in msn. Als ik vervolgens in msn op "1 new e-mail messages" klik (is trouwens ook zo als ik gewoon mail opvraag vanuit msn, dus "no new e-mail messages"), dan kom ik in een scherm terecht waar mijn mail adres in staat en waar ik nog een keer mijn wachtwoord in moet voeren. Vroeger had ik dit nooit.

Heeft iemand anders dit probleem ook? ad-aware gedraaid en virusscanner gedraaid. Niets gevonden.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 04:17
Klik je wel op de optie "wachtwoord onthouden" ?

Mijn YouTube Channel

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:40
Options, tabblad Privacy, vinkje 'Altijd om wachtwachtwoord vragen bij het gebruik maken van Hotmail of het openen van webpagina's met .NET Passport-ondersteuning'

• Rendier2710
Ik klik niet op wachtwoord onthouden omdat mijn vriendin en ik deze pc delen en beide een msn account hebben!

En wat betreft dat vinkje: Die optie staat niet aangevinkt bij mij.

• Rendier2710
Jelmer schreef op 18 april 2004 @ 12:09:
Options, tabblad Privacy, vinkje 'Altijd om wachtwachtwoord vragen bij het gebruik maken van Hotmail of het openen van webpagina's met .NET Passport-ondersteuning'
Lijkt toch de oplossing te zijn. Vinkje aangezet, afgemeld en aangemeld en daarna vinkje uitgezet, afgemeld en weer aangemeld. Lijkt nu allemaal weer goed te zijn! Thanks!