Toon posts:

Appach directory structuur

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb net PHPDEV geinstalleerd nooit gedacht dat apach zo goed zou werken nu heb ik 1 vraag. hoe kan ik uit zetten dat als je een foute pagina invult dat je dan niet alle file ziet. het is nu zo dat als ik een foute file internet adres invul dat je dan in een soort van ftp komt en dan zelf de file kan kiezen die je wil zien

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 11:31:
Hallo allemaal

Ik heb net PHPDEV geinstalleerd nooit gedacht dat appach zo goed zou werken nu heb ik 1 vraag. hoe kan ik uit zetten dat als je een foute pagina invult dat je dan niet alle file ziet. het is nu zo dat als ik een foute file internet adres invul dat je dan in een soort van ftp komt en dan zelf de file kan kiezen die je wil zien
Als we nou om te beginnen eens over hetzelfde gaan praten.
Apache dus.

Hint:
Maar kijk eens in je httpd.conf , bij directoryindex e.d.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54

Super_ik

haklust!

idd indexes uitzetten in je conf

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook kan je het per directory instellen in een .htaccess. Maar goed, dit staat in de Apache handleidingen, dus het lijkt me niet nodig om er verder een topic aan te wijden nu je de term directoryindex kent :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.