Toon posts:

[XP] Hoge piep tijdens bootlogo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd last van een hoge piep (best wel hard) de uit m'n kast komt tijdens het opstarten van windows xp. Zogauw het XP laadscherm in beeld komt begint de piep en net nadat ik inlog stopt het gewoon weer.

Ik heb de kast eens open gemaakt, maar ik kom er niet achter waar het vandaan komt. Ik hoop nu dat iemand weet waar dit aa ligt, want ik heb de laatste tijd al een aantal keren alles log en vast kunnen koppelen in de kast om de oorzaak van resonantie te vinden en ik ben dit echt goed zat.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Het is toch niet je pc-speaker he? Koppel die anders eens los.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
schakel je beeldscherm eens uit bij het opstraten, bij heel hoge tonen is het vaak moeilijk om de afkomst te bepalen van het geluid. Of idd zoals MaximusTG zegt, koppel je pc-speaker eens los

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08

GreyGhost

Het is een spook

Kan de hoogspanningstrafo van je monitor zijn, start idd eens op met je monitor uit, of zet hem eens uit als je het geliud hoort.

For I am grey, between the darkness and the light

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er toevallig achter gekomen dat het een koptelefoon was die ik samen emt de speakers had aangesloten op de geluidskaart.