Toon posts:

[IE] Caching problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het probleem zit hem op sites als "nu.nl" wanneer ik deze open laat hij de site van de vorige keer dat ik op die site was zien. nu moet ik eerst f5 doen om het nieuwe nieuws te zien.
het ligt niet aan de site want ik heb het ook op andere sites.

weet iemand misschien waaraan dat ligt ?
alvast bedankt.
sander

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
Extra → Internet-opties → Tijdelijke Internet-bestanden → Instellingen → 'Bij elk bezoek aan een pagina' aanklikken :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
naar dat knopje was ik een hele tijd op zoek..

dankjewel

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij regelt nu.nl het zelf dat de pagina wordt ververst. Bij mij wordt tie in ieder geval om de , dacht van, 5 min. ververst zonder dat ik wat voor hoeft te doen. Dus de instelling die je nu gaat veranderen heeft mijn inziens niks te maken dat de pagina wel of niet wordt ververst. Het énigste wat je nu krijgt met die instelling is dat alles steeds wordt gedownload van internet, en niet uit je cache.

Oh ja, maak je niet toevallig gebruik van een proxy?

[ Voor 7% gewijzigd door Br@m op 18-04-2004 11:14 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed.. zo te zien is het probleem opgelost met een simpele optie die de topicstarter zelf ook wel had moeten kunnen vinden. Is het probleem nu opgelost?

probleem met ie 6.0 > [IE] Caching problemen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate