Toon posts:

Outlook express 6 opent mail niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp met outlook express 6 en sinds een paar dagen ontvangt hij wel de mails je ziet ze in de inbox maar als je ze opent (of erop drukt voor de preview) zie je geen inhoud?? weet iemand aan wat dit kan liggen?
ik weet ook niet hoe ik het opnieuw moet installeren hij staat niet in de software lijst en vanaf de microsoft site de sp1 downloade lukt niet (bij de instalatie krijg ik een error dat het niet mogelijk is) en op de site staat dat je het niet apart kan installeren.

maar dit moet toch zo op te lossen zijn?
ik heb zowel hotmails accounts als pop accounts erin...
gezien ik ook geen andere client heb kunnen vinden dat hotmail ondersteund moet ik dit oplossen.

de vraag is dus of een oplossing of een alternatief voor deze programma.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-08 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat heb je zelf al gedaan? Waar heb je gezocht?

Ik kijk heel even in de topics hier en ik vind dit topic: Outlook express laat email inhoud niet meer zien
Hetzelfde als jouw probleem? Zo ja, aub in het vervolg dan even zoeken..

BTW In dat topic staan nog meer verwijzingen naar andere topics waar het over hetzelfde probleem gaat, lees die ook door.

[ Voor 20% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-04-2004 10:57 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
hey thnx
ik had al gezocht op got google en microsoft maar blijkbaar met de verkeerde termen want ik vond niks relevants.
maar adv jou post en daaraan gekoppelde posts is het me gelukt het probleem op te lossen.
nogmaals bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei, dan kan deze dicht aangezien die andere nog gewoon loopt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.