Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Casefans Thermaltake Xaser III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben zeer benieuwd waar ik de casefan coolers die standaard bij de kast zitten los kan kopen ? Want er is er namelijk 1 kapot (maakt veel herrie, echt niet normaal). Dus die fan heb ik stop gezet, maar als er straks nog een kapot gaat dan wil ik niet dat de temperatuur in me kast op gaat lopen ;)

Alvast bedankt,

GlennGlenn

Verwijderd

Je kan er denk ik gewoon iedere willekeurige 80mm fan in zetten :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 10:21:
Je kan er denk ik gewoon iedere willekeurige 80mm fan in zetten :)
Maar die zijn niet dezelfde kleur ;)

Volgens Thermaltake.com zitten er altijd A1420 (TT-8025A) fans in de Xaser III kasten, maar die worden, voor zover ik kon zien, niet los verkocht. Maar misschien dat je in de Pricewatch een soortgelijke Thermaltake fan kan vinden :)

The devil is in the details.

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 22:08

ToriHino

Eg wel!

(jarig!)
Ik heb ze bij mij allemaal al vervangen door Papst fans, omdat die toch nog een stukje stiller zijn. Overigens als je dat rare plastic ding aan de zijkant met twee fans eruit laat, heb je al twee spare fans :Y)

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Verwijderd

op www.perfect-systems.nl hebben ze wel zo'n oranje thermaltake fan. dat is een fan met een regelaar erop. dus je kan hem heel stil regelen en dan gewoon in de kast zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 10:28:
op www.perfect-systems.nl hebben ze wel zo'n oranje thermaltake fan. dat is een fan met een regelaar erop. dus je kan hem heel stil regelen en dan gewoon in de kast zetten.
Dat ding maakt echt zo'n herrie, en ik ken nu al bij 3 mensen ( waaronder ik ) waar dat regelaartje niet werkt :S Is ook helemaal brak gemaakt, draai je ene kant helemaal op dan staat hij aan, en andere kant helemaal uit.

Maar staat op de site van TT zelf niet de fans ? ( heb je bij Zalman wel ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties _/-\o_ ik ga ff kijken wat de mogelijkheden zijn ....

Verwijderd

Topicstarter
ey ik heb wel interesse in die papst fans, maar zijn die 4 pens aansluitingen :? want volgens mij zijn die thermaltake fans 4 pens aansluitingen of kan ik die papst fans ook gewoon aansluiten of lopen die op de stroom van het moederbord :?

Alvast bedankt,

GlennGlenn

Verwijderd

Staat dat er niet bij?

De meeste case-fans kun je gewoon op een molex aansluiten (4 pins dus) :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
ooh ok mooi 8)

Verwijderd

Topicstarter
op de site van http://www.perfect-systems.nl staat dat die papst fans 3 pin aansluiting heeft :'( maar ik moet met 4 pin hebben, want dat zijn die thermaltake fans volgens mij ook

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Je kunt dan toch gewoon een verloopstukje kopen of niet? Vaak zitten die er zelfs al bij ;)

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand anders misschien goeie case fans voor me xaser III kast die 4 pin aansluiting heeft en weinig decibel geluid maakt :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:02:
weet iemand anders misschien goeie case fans voor me xaser III kast die 4 pin aansluiting heeft en weinig decibel geluid maakt :7
Er zijn toch wel fans van Papst die een molex-aansluiting hebben :?

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 06:57
gij zoekt en gij zult vinden:

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/763-798G.JPG

graag gedaan, tot u dienst :)

[edit]

gij zoekt nog verder:

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/808-843G.JPG

:)

[ Voor 30% gewijzigd door Bliep op 18-04-2004 16:05 ]

Pagina: 1