Toon posts:

Foutmelding bij uploaden pptp.ini*

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_

xs4all.nl - Using ethernet bridge instead of router

Ik probeerde pptp.ini dossier van CD KPN, maar ik krijg onderstaand:

Afbeeldingslocatie: http://expathos.com/tmp/screen.jpg

om het even welke ideeën? Dank.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
quote: Francois
Alternatief is dat je de 510 als router gebruikt en de linksys als wlan access point.
Dat is een interessant alternatief. In de documentatie zal moeten controleren Linksys om te zien hoe dit zou kunnen werken.

Hebben gezegdd dit, Ik vind Speedtouch onstabiel en wil enkel het zo stom mogelijk maken.

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Telnet naar je modem en druk dan <alt> q , je hoeft niet in te loggen. Je kunt nu zien wat er fout gaat als je die profile naar de modem upload.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat is een of andere fout die ik ook al eens tegengekomen ben.

Kopieer PPTP.INI naar je harde schijf en hernoem em handmatig naar PPTP.ini
(met kleine letters INI dus). Upload dan het bestand van je harde schijf naar de modem. Dan zou het moeten werken.

Verder heb ik vandeweek ontdekt dat een 510 met router functie ingeschakeld (ADSL_nat.ini) en daarachter opnieuw een router, gewoon werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door roelio op 18-04-2004 10:23 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• epias
  • Niet online
Open die .ini file met Wordpad en save hem dan. Probeer hem daarna nogmaals te uploaden.

[ Voor 4% gewijzigd door epias op 18-04-2004 10:32 ]

Verwijderd

Titeledit. Probeer je in het vervolg te houden aan onze richtlijnen.

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 18 april 2004 @ 10:22:
Dat is een of andere fout die ik ook al eens tegengekomen ben.

Kopieer PPTP.INI naar je harde schijf en hernoem em handmatig naar PPTP.ini
(met kleine letters INI dus). Upload dan het bestand van je harde schijf naar de modem. Dan zou het moeten werken.

Verder heb ik vandeweek ontdekt dat een 510 met router functie ingeschakeld (ADSL_nat.ini) en daarachter opnieuw een router, gewoon werkt.
Gewerkt dat. Dank!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 10:36:
Titeledit. Probeer je in het vervolg te houden aan onze richtlijnen.
Privé overseinenwaarschuwing, EERST, meer aangewezen zou geweest zijn. Werd problemed niettemin opgelost, dat welke tellingen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 10:44:
[...]

Privé overseinenwaarschuwing, EERST, meer aangewezen zou geweest zijn. Werd problemed niettemin opgelost, dat welke tellingen.
Het lijkt me ondertussen duidelijk dat muppetmaster wel Nederlands kan verstaan, maar het niet goed spreekt. Waarom z'n vorige topic dicht is gegaan begrijp ik dan ook niet -- of staan we buitenlanders die zich in nederland bevinden niet toe hier te posten?

Dat terzijde... Muppetmaster: wtf staat daar? ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Daar staat dat het preferabel was geweest eerst persoonlijk contact te zoeken met hem, maar dat het probleem niettemin is opgelost. En dat is wat telt.

Dit is online vertaalmachine-werk ;)
Pagina: 1